قدس آنلاین یزد - رییس سازمان نظام صنفی رایانه استان یزد از برگزاری دهمین نمایشگاه کامپیوتر، موبایل، لوازم الکترونیکی، ماشین‎‎های اداری و سیستم‏‏های کنترلی این استان در هفته پایانی مهرماه خبر داد.

دهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات استان یزد برپا می‎‎شود

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، منصور ندافیون با بیان این خبر اظهار داشت : نمایشگاه کامیتکس دهم، با حضور شرکت‏های بزرگ و برندهای معتبر و شرکت‏های نوپا از 28 مهرماه تا دوم آبانماه سال جاری در محل نمایشگاه‌‌های دائمی یزد با رویکرد و نگاه به فناوری‏‏های به روز و  نوین  برپا خواهد شد.

وی افزود :  در این نمایشگاه، غرفه‏‏هایی در اختیار شرکت‏‏های معتبر و دارای تاییدیه سازمان نظام صنفی رایانه قرار می‏گیرد و همین نکته باعث اطمینان خاطر مضاعف بازدیدکنندگان در بهره گیری از خدمات آنها را به همراه خواهد داشت.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه استان تصریح کرد : برای حضور پربار و حداکثری شرکتها، تخفیف ویژه‎‎ای برای اعضای سازمان نظام صنفی و  اتحادیه رایانه، شرکت‏‏های عضو پارک علم و فناوری همچنین صنوف تلفن همراه، ماشین‎‎های اداری و الکترونیک، پیش‏‏بینی شده تا همکاران بتوانند فعالانه در نمایشگاه حضور یابند.

وی ادامه داد: البته شرکت‎‎های مذکور نیز ضمن ارایه جدیدترین محصولات خود، تخفیفات قابل توجهی را نیز به بازدیدکنندگان ارایه خواهند کرد.

ندافیون خاطرنشان ساخت : سعی می شود تا در فضای نمایشگاه، بازدیدکنندگان با دستاوردهای جدید و متنوع در زمینه‏‏های مختلف فناوری اطلاعات در حوزه‎‎هایی نظیر رایانه، تبلت، سیستم‏‏های کنترلی و تلفن همراه به صورت نزدیک و فراگیر آشنا شوند.

این فعال حوزه فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت جایگاه دولت الکترونیک در کشورمان، اظهار داشت : با تعامل خوبی که با استانداری و به خصوص دفتر فناوری اظلاعات استان و دیگر ارگان‏‏های دولتی صورت گرفته است، امسال دولت الکترونیک نیز در نمایشگاه حضور پررنگ‎‎تری خواهد داشت و  خدمات خود را به طور مستقیم در اختیار شهروندان قرار خواهد داد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.