خبرگزاری تسنیم: رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ضمن مثبت ارزیابی کردن همایش وحدت اصولگرایان گفت: این همایش می‌تواند مقدمه خوبی برای حرکت‌های وحدت‌بخش بعدی باشد.

همایش اصولگرایان مقدمه خوبی برای حرکت‌های وحدت‌بخش بود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، غلامعلی حدادعادل در حاشیه مراسم ختم صبیه حجت‌الاسلام تقوی در پاسخ به این سؤال "شما گام اول وحدت اصولگرایان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟" گفت: بنده این همایش را مثبت ارزیابی می‌کنم. این همایش می‌تواند مقدمه خوبی برای حرکت‌های وحدت‌‌بخش بعدی باشد.

وی در پاسخ به این سؤال "علی‌رغم اینکه آقای احمدی‌نژاد در همایش وحدت اصولگرایان حضور نیافت اما وزرای وی در این همایش حضور یافتند، نظر شما چیست؟" تأکید کرد: آقای احمدی‌نژاد اصولاً این‌طور که احساس می‌شود در همه مجالس و محافل حضور ندارد اما وزرای وی همه یک‌جور فکر نمی‌کنند. هرکسی جای خودش را دارد و آقای احمدی‌نژاد هم جای خودش را دارد.

حدادعادل در پاسخ به این سؤال "آیا به‌نظر شما آقای احمدی‌نژاد وارد وحدت اصولگرایان می‌شود یا خیر؟" گفت: این را نمی‌دانم و بحثی نیز در این زمینه نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال "آیا اصولاً آقای احمدی‌نژاد به‌عنوان یک اصولگرا وارد این وحدت می‌شود یا خیر؟" گفت: وی در طول این 8 سال حتی یک بار هم کلمه اصولگرا را به زبان نیاورده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.