دومين روز جشنواره تئاتر منطقه دو کشور در حالي در مشهد برگزار می شود که 6 نمايش در قالب اين جشنواره به روي صحنه خواهد رفت.

برنامه روز دوم جشنواره تئاتر منطقه دو کشور در مشهد

به گزارش قدس انلاین  کبیسه‌های مردادی به نویسندگي رسول حق‌جو و کارگرداني سامان خلیلیان از تهران ساعت ۹.30 دقيقه در سالن اصلی تئاتر شهر به روي صحنه خواهد رفت.

همچنين تئاترکابوس به نویسندگي جعفر مویدی و علی رحیمی و کارگرداني علی رحیمی از شهرستان میناب استان هرمزگان با مدت زمان اجراي 55 دقيقه  ساعت11.30 در  سالن بهار اجرا خواهد شد.

دردسرهای مرد مرده  به نویسندگي کامران شهلایی و کارگرداني به صورت گروهی از شهرستان کرمانشاه استان کرمانشاه  با مدت زمان اجراي60 دقيقه ديگر اثري است كه ساعت ۱۳ در سالن هنرستان هنرهای زیبا اجرا مي‌شود.

همیشه همه چیز به نویسندگي و کارگرداني مهدی مرعشی از شهرستان یزد استان یزد با مدت زمان اجراي55 دقيقه در ساعت 17.30 در محل سالن اصلی تئاتر شهر اجرا خواهد شد.

اتللو در کشتار گاه به نویسندگي و کارگرداني محسن مقامی از شهرستان گرگان استان گلستان با مدت زمان اجراي56 دقيقه در ساعت ۱۹ و ۲۰:۳۰  درسالن تئاتر بهار به روي صحنه خواهد رفت.

عروس خوشه‌های اقاقی  به نویسندگي محسن حسین زاده و کارگرداني میثم صدرا از شهرستان بیرجند استان خراسان جنوبی با مدت زمان اجراي 50 دقيقه در ساعت ۱۹ در سالن بهار مجموعه تئاتر شهر اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.