قدس آنلاین،شهرکرد ؛فاطمه بیاتی اشکفتکی، مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: عزاداری امام حسین(ع) باید با معرفت، عقلانیت و اعتدال و به دور از افراط و تفریط برگزار شود.

عزاداری امام حسین(ع) باید با معرفت، عقلانیت و اعتدال و به دور از افراط و تفریط برگزار شود

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، رحمت الله اروجی در نشست هم اندیشی برنامه سازی با موضوع محرم و صفر در صدا و سیمای استان گفت: در پوشش موثر، حداکثری و بی طرفانه مراسم عزاداری و انعکاس ارادت به ساحت امام حسین(ع) باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

 وی با بیان اینکه حلقه مفقوده هیئات مذهبی نداشتن خبرنگار تخصصی است گفت: پوشش مراسم عزاداری در بخش های خبری صورت می گیرد ولی تصاویر جلسات جامع و فاخر پخش نمی شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای انعکاس مناسب مراسم عزاداری در شهرستان ها نشست هم اندیشی و تعامل و هماهنگی با خبرنگاران آزاد صدا و سیمای استان برگزار شود.

 وی تشکیل کارگروهی متشکل از امام جمعه، فرماندار، بخشدار و رئیس اداره تبلیغات اسلامی در هرشهرستان برای برنامه ریزی و تهیه اخبار مراسم عزاداری در هرشهرستان را خواستار شد.

 اروجی ایجاد یک آیتم خبری ویژه اخبار محرم و هیئات مذهبی را در بخش های خبری از صدا و سیمای استانی را پیشنهاد داد.

 وی با بیان اینکه در شرایطی قرار داریم که مکتب تشیع به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی تأثیر گذار است گفت: دشمن برنامه ریزی کرده تا وحدت حداکثری عزاداران را خدشه دار کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری  با اشاره به برگزاری تجمع هیئات مذهبی در روزهای عاشورا و تاسوعا  گفت: هدف اصلی از برگزاری این تجمعات، نشان دادن انسجام و اتحاد هیئات مذهبی در مراسم سوگواری امام حسین(ع) است.

 وی با توجه به ضرورت بیان احکام  و آداب عزاداری و نذر در صدا و سیما، از آمادگی روحانیون متخصص برای تولید این برنامه خبر داد.

 به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، نشست هم اندیشی با موضوع برنامه سازی در ماه محرم و صفرروز سه شنبه بیست و دوم مهردر صدا و سیمای استان برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.