قدس آنلاین : نشست بررسی مسائل و مشکلات فراروی توسعه پایدار شهرستان کاشان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، استاندار اصفهان،مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و تعدادی از مدیران استانی و مسئولین محلی در محل فرمانداری شهرستان کاشان برگزار شد.

مسائل مربوط به پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان کاشان بررسی شد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، استاندار اصفهان هدف از تشکیل این جلسه را بررسی و حل مشکلات موجود شهرستان کاشان عنوان کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه 10 درصد از بافت فرسوده کشور در استان اصفهان قرار دارد گفت: از 73 هزار هکتار بافت فرسوده مصوب در کشور 7 هزار و 300 هکتار آن در استان اصفهان قرار دارد.

محمود محمودزاده با اشاره به تسهیلات وام برای حل مشکلات موجود در بافت فرسوده گفت: مالکین بافت فرسوده بعنوان ودیعه مسکن برای بازسازی خانه‌های خود که در بافت‌های مذکور می‌باشد در کلان شهرها 200 میلیون ریال، شهرهای بزرگ با جمعیت بالای 200 هزار نفر 150 میلیون ریال و سایر شهرها یکصد میلیون ریال می‌توانند وام بگیرند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در مورد وضعیت راه استان اصفهان گفت: در خصوص نیاز شبکه استان، لازم است تا ده سال آینده حداقل 3 هزار کیلومتر راه جدید شامل آزادراه، بزرگراه و راه اصلی ساخته شود.

محمودزاده در مورد وضعیت مسکن مهر استان اصفهان نیز خاطرنشان کرد: تاکنون 75 درصد از واحدهای طرح مسکن مهر این استان تکمیل شده و از مجموع 213 هزار واحد تنها 50 هزار واحد شهری و روستایی باقی مانده است که در صورت تامین خدمات 30 هزار واحد آن تا پایان سال تحویل خواهد شد.

وی در این نشست گفت: در زمینه راه و شهرسازی تصمیم‌های خوبی برای توسعه عمرانی شهرستان کاشان گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص احداث کمربندی شرقی کاشان اظهار داشت: تاکنون نزدیک به 10 کیلومتر این پروژه در حد عملیات خاکی انجام شده است.

وی مشکل اصلی این پروژه را آزادسازی مسیر ذکر کرد و افزود: در صورت آزادسازی مسیر توسط مسئولین محلی ادامه عملیات این پروژه اجرا خواهد شد.         

گفتنی است در این نشست برخی مسائل و مشکلات مربوط به حوزه راه، مسکن و املاک شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل مطرح و در این خصوص تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    0 0
    با سلام از مسئولین راه ترابری کاشان می خواهم تورو خدا دوبانده کردن جاده کاشان برزک وکاشان سایپا را دربرنام کاری قراردهند تای کی جان مردم دراین مسیرها باید گرفته شود ان شالله خداوند اشدمجازات را برای شمادرنظربگیرد که به فکر مردم نیستید.