قدس آنلاین یزد - نخستین همایش ملی روش تحقیق در معماری با هدف ارتقای جایگاه روش تحقیق در شهرسازی و معماری در دانشگاه یزد برگزار می‎‎شود.

اولین همایش ملی روش تحقیق در معماری و شهرسازی

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، دبیر اجرایی این همایش با بیان این خبراظهار داشت:این همایش ملی برای اولین بار با همکاری دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد در روزهای 29 و 30 مهرماه سال جاری در محل سالن شهید منتظر قائم این دانشگاه برگزار می‏‏شود.

 

مجتبی شریف نژاد افزود: همایش مباحث پایه روش‏‏های پژوهش، آسیب‏‏شناسی و ارتقای کیفی روش‎‎های پژوهش در شهرسازی و معماری، کاربرد روش‎‎ها و فنون پژوهش، نقش، جایگاه و کارکرد پژوهش در شهرسازی و معماری در حوزه دانشگاهی و حرفه‎‎ای و آموزش روش تحقیق از محورهای این همایش است.

 

وی تصریح کرد: درچارچوب برنامه‏‏های این همایش، کارگاه "چگونه یک مقاله بنویسیم" در روز 29مهر، کارگاه "روش تحقیق" در روز 30 مهرماه و تورهای بازدید از اماکن تاریخی یزد در نظر گرفته شده است.

 

این مسئول افزود: با هدف معرفی منابع علمی معتبر در زمینه روش تحقیق به طور عام و روش تحقیق در شهرسازی و معماری، برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع روش تحقیق از آثار نویسندگان داخل و خارج از کشور در دانشگاه یزد نیز از برنامه های جنبی این همایش است.

دبیر نخستین همایش ملی روش تحقیق در معماری خاطر نشان ساخت : علاقه مندان میتوانند برای ثبت نام در این همایش و کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به آدرس " www.iscconferences.ir/505 " مراجعه کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.