قدس آنلاين- ايلام: يكي از كارمندان دايره امور اداري اداره كل (م) استان ايلام با پرتاب خود از ساختمان اداره محل خدمت، دست به خودكشي زد.

كارمند ایلامی درمحل کارش خودكشي كرد

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، يكي از کارکنان این اداره به خبرنگار ما گفت: اين كارمند که خانم ( م – خ ) نام داشته و حامله نيز بوده است، ظهر امروز به دلايل نامعلومي از طريق  پشت بام اداره محل خدمت، خود را به پايين پرتاب كرده و بعلت ارتفاع زياد ساختمان، به شدت مجروح و سريعاً به بيمارستان اعزام شده است.

وي با بيان اينكه خانم (م – خ ) از كارمندان رسمي اين اداره كل، خوش اخلاق، منضبط، منظم، تلاشگر، خدوم بوده و تا آنجا كه بنده اطلاع دارم، با هيچ كدام از كاركنان اداره مشكل خاصي نداشته است، اظهار داشت: متأسفانه ايشان پس از اعزام به بيمارستان و علي رغم تلاش پزشكان، به همراه فرزندش از بين رفته و دارفاني را وداع گفته است.

همسر مرحومه (م – خ) نیز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان اینکه متأسفانه همسرم به علت عارضه شدید افسردگی ناشی از دوران بارداری دچار مشکل گردیده بود، گفت: علی رغم همه تلاش های پزشکی و فراهم آوردن امکانات رفاهی و تفریحی برای درمان این عارضه، نتیجه خاصی حاصل نگردید.

ا – م با اشاره به اینکه در طول این مدت تلاش های همه جانبه ای از سوی این حقیر، بستگان و با همکاری و همراهی دستگاه محل خدمت وی، برای برخورداری ایشان از امکانات رفاهی و تفریحی فراهم شده بود، اظهار داشت: در کمال ناباوری ظهر امروز اطلاع یافتم که همسرم با پرتاب خودش از ساختمان اداره محل خدمت، دست به خودکشی زده است و علی رغم تلاش پزشکان، به همراه فرزندم از دنیا رفت.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.