قدس آنلاین: جانشين فرمانده نيروي انتظامي، طبق دستور ويژه فرمانده ناجا به اصفهان سفر كرد و در نشستي با كارآگاهان مسوول پرونده اسيدپاشي در اصفهان، آخرين اقدامات صورت گرفته در خصوص شناسايي و دستگيري عامل اصلي اين پرونده را بررسي كرد.

اعتماد مردم، بزرگترين سرمايه نيروي انتظامي است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سردار اشتري كه با دستور ويژه فرمانده نيروي انتظامي به منظور بررسي روند اقدامات اجرايي در پرونده اسيدپاشي به استان اصفهان سفر كرده بود، شب گذشته در نشستي با كارآگاهان مسوول پرونده ضمن ابلاغ تدابير ويژه در اين خصوص، آخرين اقدامات صورت گرفته در خصوص شناسايي و دستگيري عامل اصلي اين پرونده را بررسي كرد.

وي در حاشيه اين جلسه، هدف از سفر خود به اصفهان را پيگيري ويژه پرونده اسيدپاشي و بررسي روند آخرين اقدامات و فعاليت هاي انجام شده توسط واحدهاي انتظامي، عملياتي و اجرايي پليس استان و ارائه تدابير لازم در اين خصوص عنوان كرد و افزود: پليس با عزم جدي و حساسيت ويژه‌اي اين پرونده را تا دستيابي به نتيجه نهايي دنبال مي كند.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي از دستور ويژه فرمانده ناجا براي پيگيري و حل هرچه زودتر اين پرونده و شناسايي عامل اصلي اين اقدام خبر داد و تصريح كرد: در اين زمينه، نيروي انتظامي از تمامي ظرفيت‌هاي موجود و بسيج همه امكانات خود استفاده كرده و در صورت نياز پشتيباني هاي لازم از طريق مركز نيز اعمال خواهد شد.

اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينكه اعتماد مردم، بزرگترين سرمايه نيروي انتظامي به شمار مي‌آيد، از همكاري مردم اصفهان با پليس استان به ويژه در پرونده اخير تقدير و اظهار كرد: هوشمندي مردم در پيگيري اخبار و گزارش‌هاي اين پرونده از طريق منابع رسمي و مطمئن كشور همچون رسانه ملي و سايت خبرگزاري پليس باعث خنثي شدن شايعات شده است.

وي با بيان اينكه شايعه سازها به دنبال نا امن كردن جامعه و از بين بردن اعتماد مردم نسبت به خادمان خود در نيروي انتظامي هستند، گفت: پليس با كساني كه بخواهند امنيت و آسايش مردم را مختل كرده و باعث التهاب در جامعه شوند برخورد قانوني خواهد كرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.