قدس آنلاین:جانشين فرماندهي انتظامي خراسان شمالي با اشاره به آمادگي پليس در تامين نظم و امنيت ايام محرم ، گفت: همياران محرم، بازوان پليس در تامين نظم و امنيت مراسمات عزاداري هيئت هاي مذهبي هستند.

هيأت هاي مذهبي با همياران محرم و پليس همکاری کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، سرهنگ احمد قرايي ضمن تسليت ايام سوگواري اباعبدالله الحسين افزود: تامين نظم و امنيت ايام محرم از وظايف مهم نيروي انتظامي بوده و پليس نيز با تمام توان خود و همکاري مردم اين موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

وي با اشاره به اينکه همکاري و مشارکت مردم نقش اساسي در جهت مأموريت هاي پليس در تامين نظم و امنيت ايام محرم دارد ، اظهار داشت: نيروي انتظامي در سال جاري نيز با تکيه بر مردم و همياران محرم اقدام به تامين نظم و امنيت مطلوب ايام محرم مي کند.

جانشين فرماندهي انتظامي خراسان شمالي با تأکيد بر نقش همياران محرم در تامين نظم و امنيت اين ايام ، تصريح کرد: وظيفه همياران محرم تلاش براي برگزاري منظم مراسمات مذهبي ، حفظ ارزش‌هاي و برنامه‌ريزي در جهت پيشگيري از مزاحمت‌ها و تخلفات اجتماعي مي باشد.

وي با اشاره به اينکه پليس آمادگي 100 درصدي جهت تامين نظم و امنيت هيأت هاي عزاداري حسيني را در ايام محرم دارد ، خاطرنشان کرد: امنيت مطلوب ايام محرم به دو بخش اصلي تقسيم مي شود که يک بخش آن توسط پليس و بخش ديگر آن توسط خود مردم مي باشد.

اين مقام انتظامي در ادامه خطاب به مسئولان هيأت هاي مذهبي در سطح استان ، تاکيد کرد: کليه مسئولان هيأت هاي مذهبي بايستي در ايام محرم به ويژه ايام تاسوعا و عاشورا همکاري با همياران و پليس را داشته باشند و مسير حرکت خود را به گونه اي انتخاب کنند که باعث مزاحمت براي شهروندان و ترافيک در سطح شهرها نباشند.

سرهنگ قرايي در پايان به شهروندان توصيه کرد: شهروندان و عزاداران حسيني بايستي هنگام حضور در هيأت ها و تکايا وسيله نقليه خود را در مکان مناسب و امني پارک نمايند و همچنين هنگام خروج از منازل نيز روشنايي کافي براي منزل خود در جهت پيشگيري از سرقت هاي احتمالي اتخاذ کنند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.