قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز گفت: با تلاش ماموران کلانتري 18 امام سارقان سابقه داري که اقدام به سرقت کابل‌هاي مخابراتي در نقاط مختلف تبريز مي‌کردند شناسايي و دستگير شدند.

سرقت در پوشش لباس خدمات پيمانكاري

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، فرهنگ نوروزي اظهار کرد: با توجه به افزايش سرقت تجهيزات مخابراتي و ارتباطي از کانال‌هاي ارتباطي سطح شهري که موجبات نارضايتي مسئولان امر را در بر داشت مراتب در دستور کار عوامل کلانتري 18 قرار گرفت و با بررسي محل‌هاي سرقت و استناد از تصاوير ضبط شده از معابر و اماکن خصوصي يک دستگاه خودرومزدا وانت شناسايي شد.

وي ادامه داد: يک آرم خودروي پيمانکاري در روي درب‌هاي خودرونصب شده بود و متهمان با لباس‌هاي پيمانکاري اقدام به سرقت مي‌کنند که از طريق سامانه پليس آگاهي مشخصات صاحب خودرو استخراج شد طي انجام تحقيقات مالک به هويت معلوم به کلانتري احضار و بيان داشت که حدودا يک سال پيش خودرو رادر بنگاهي واقع در گجيل فروخته و وکالت تعويض پلاک زده شده است با جمع آوري مدارک و انجام تحقيقات از صاحب و سرپرست بنگاه معاملات خودرو راکب و مالک اصلي به هويت (ح-ب) اهل و ساکن بناب شناسايي شد که با شگردهاي خاص پليسي مالک اصلي جهت تعويض پلاک به شهرک آزمايش احضار وپس ازچندين ساعت تعقيب و مراقبت خودرو متوقف و متهم دستگير شد.

اين مقام انتظامي افزود: در بازرسي از داخل خودرو يک عدد ديلم آهني بزرگ لباس‌هاي پيمانکاري مخابرات، چراغ خطر، بستهاي آلومنيومي مخابراتي که در بستن کابل هاي مخابراتي استفاده مي شود کشف گرديد بلا فاصله با هماهنگي مقام قضايي در خصوص بازرسي منزل مخفيگاه و ساير همدستان متهم اخذ و در يک عمليات انتظامي موفق با نظارت کامل پس از محاصره کامل محل سکونت متهم در يکي از روستاهاي بناب همدستان متهم به هويت‌هاي (ح- ب) فرزند محمد سابقه دار و (د- ن)فرزند غلامعلي سابقه دار را در حال استعمال مواد مخدر از نوع شيشه دستگير و مقداري مواد مخدر از نوع شيشه نيز کشف شد.

نوروزی گفت: در بازرسي از منزل تعداد زيادي بست‌هاي کابل‌هاي نوري مخابراتي، نردبان مخابراتي، مدارک‌هاي جعلي و کارت‌هاي شناسايي جعلي پيمانکاري، تعداد 11عدد سکه مسي طرح قديم لوازم داخلي کشف و برای بررسي بيشتر به کلانتري انتقال داده شد.

فرمانده انتظامي تبريز افزود: با استفاده از شگردهاي پليسي و تصاوير ضبط شده از سرقت ها متهمين به بزه هاي انتصابي اعتراف کردند سپس نماينده شرکت مخابرات استان احضار و ضمن اعلام شکايت مراتب تقدير و تشکر خود را از ماموران کلانتري اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: پرونده مقدماتي در اين خصوص تشکيل و به همراه متهمان جهت بررسي هاي بيشتر به پليس آگاهي استان انتقال داده شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.