عضو کمیته علمی کنفرانس ملی رودخانه کارون گفت: سرمایه گذاری در بخش گردشگری کارون می‌تواند در ایجاد اشتغال و کسب درآمد برای مردم بومی خوزستان بسیار موثر باشد.

قوانین دست و پاگیر برای سرمایه‌گذاری در کارون حذف شود

به گزارش قدس آنلاین ناصر رضایی در گفت‌و‌گو با  تسنیم ، اظهارکرد: رودخانه کارون بزرگ‌ترین رودخانه کشور به لحاظ طول و عرض است که این در کنار عمق مناسبی که کارون دارد می‌تواند در توسعه گردشگری خوزستان بسیار تأثیرگذار باشد، به لحاظ گردشگری آبی رودخانه کارون پتانسیل بالایی دارد از جمله سواحل کارون می‌تواند در جذب گردشگر بسیار مفید باشد.

عضو کمیته علمی کنفرانس ملی رودخانه کارون تأکید کرد: برای جذب گردشگر باید فضا‌ها و بسترهای مناسب تفریحی و ورزشی از جمله آلاچیق‌ها و رستوران‌ها ایجاد شود؛ همچنین ورزش‌های آبی از جمله اسکی روی آب، شنا و قایقرانی در داخل رودخانه کارون امکان راه اندازی وجود دارد.

رضایی افزود: در حوزه گردشگری نباید دولت حضور و مداخله کند بلکه با حمایت از بخش خصوصی در چابکی این بخش می‌تواند نقش ارزنده‌ای ایفا کند؛ در بخش گردشگری دستگاه‌های مختلفی وجود دارد که صدور مجوز برای فعالیت در این بخش را طولانی کرده است که باید این قوانین دست و پاگیر برطرف شود.

عضو کمیته علمی کنفرانس ملی رودخانه کارون درباره اهمیت سرمایه گزاری در بخش ورزشی کارون، گفت: سرمایه گذاری در بخش گردشگری کارون می‌تواند در ایجاد اشتغال وکسب درآمد برای مردم بومی خوزستان بسیار موثر باشد؛ یکی از ویژگی‌های صنعت گردشگری این است که در این صنعت برخلاف سایر صنعت‌ها نیاز به نیروی تخصصی نیست و مردم بومی می‌تواند به راحتی به کسب در آمد بپردازند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.