فرمانده پلیس راه شاهرود - آزاد شهر گفت: مسیر شاهرود به گرگان از محور توسکستان که عصر یکشنبه به علت لغزندگی مسدود شده بود، بازگشایی و تردد در آن عادی و روان است.

مسیر شاهرود به گرگان از جاده توسکستان بازگشایی شد


سرگرد 'سیدمهدی جلالی' روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: براثر بارندگی و بارش برف یکشنبه شب، یخ زدگی و لغزندگی این جاده از ساعت 17 عصر یکشنبه تا دو بامداد دوشنبه ممنوع شد.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان در این مسیر به علت تغییرات آب و هوایی، کاهش دما، لغزندگی مسیر و همراه نداشتن تجهیزات مناسب زمستانی غافلگیر و از تردد آنان جلوگیری شد.

وی تاکید کرد: با نمک پاشی و برف روبی این مسیر آماده تردد و ترافیک در آن هم اکنون روان و عادی است.

وی تصریح کرد: با تلاش دستگاههای امدادی، هلال احمر، پلیس راه و راهداری در راه ماندگان در مسجد روستای 'شاهکو' اسکان موقت و امکانات مورد نیاز در اختیار مسافران قرار گرفت.

فرمانده پلیس راه شاهرود - آزاد شهر گفت: رانندگان برای تردد در مسیر های کوهستانی با توجه به تغییرات شدید جوی زنجیر چرخ و تجهیزات مناسب زمستانی همراه داشته باشند.

جلالی افزود: رعایت سرعت مطمئنه و بستن کمربند ایمنی در کاهش حوادث و خسارات احتمالی در تصادفات را به دنبال دارد.

فرمانده پلیس راه شاهرود – سبزوار نیز به خبرنگار ایرنا گفت: تردد در مسیر شاهرود به سبزوار، مسیر تردد زائران امام هشتم (ع) عادی، روان و سبک است.

سرگرد 'حمید بزرگمهر' افزود: با قطع بارندگی شب گذشته جاده های این مسیر خشک و تردد عادی در آن ادامه دارد.

وی رعایت سرعت مطمئنه، همراه داشتن تجهیزات زمستانی و اطمینان از سلامت وسیله نقلیه قبل از سفر و نیز توجه به قوانین را تضمین کننده سلامت سفر و آسودگی خیال مسافران دانست.ک/3

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.