قدس آنلاین- تبریز: نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: حمایت از فوتبال ماشین سازی حمایت از ورزش، هویت و شناسنامه فوتبال تبریز و همدلی و همراهی با خواسته های ورزرش‌دوستان و شهروندان این شهر است.

حمایت از ماشین سازی حمایت از فوتبال تبریز است/ بودجه سال آینده مردم محور باشد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، اسماعیل چمنی  اظهار داشت: وضعیت فوتبال تبریز به خصوص تیم ماشین‌سازی تبریز ایجاب می‌کند که از ورزش حمایت شود و سعی می‌کنیم در بودجه سال آینده توجه ویژه ای به امر ورزش و توسعه ورزش داشته باشیم زیرا جامعه سالم و شهر سالم با وجود شهروندان سالم محقق می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: توجه به خواسته های مردمی و مد نظرقرار دادن نظرات شهروندان در تنظیم بودجه سال 94، نقش مهمی در دقت و جامعیت برنامه سال آتی خواهد داشت.

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز خاطر نشان کرد: نشاط اجتماعی که با موفقیت تیم هایی مانند ماشین سازی و یا تراکتورسازی تبریز حاصل می شود شاید با کمتر کار دیگری بدست آید زیرا تیم هایی مانند ماشین سازی دهها هزار هوادار در تبریز دارند که با این تیم زندگی می کنند.

وی با اشاره به اینکه حمایت از ماشین سازی تبریز هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری برای آینده فوتبال تبریز است،گفت: حمایت ما از این تیم باید حمایت واقعی باشد و باید توجه داشت که کل هزینه یک سال تیم ماشین سازی تبریز به اندازه هزینه یک بازیکن معمولی لیگ برتری نیست.

چمنی با اعلام اینکه این تیم با داشتن دهها هزار هوادار یکی از معدود تیم های ریشه دار و قدیمی کشور است، اظهار کرد: ماشین سازی تبریز با سابقه نیم قرن، یکی از باسابقه ترین و قدیمی ترین تیم های شمالغرب و حتی کل کشور است.

نائب رئیس شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه بازیکنان بزرگی چون رسول خطیبی، علیرضا اکبرپور، اسماعیل هلالی، غلامرضا باغ آبادی،احد شیخ لاری، و دهها بازیکن بزرگ دیگر که سابقه ملی پوشی دارند پرورش یافته این باشگاه باسابقه و مردمی هستند گفت: اکثر ملی پوشان تبریزی از این تیم به پا خواسته اند و در مکتب فوتبال ماشین سازی تبریز پرورش یافته اند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تیم‌های ماشین سازی و تراکتورسازی دو بال قدرتمند فوتبال آذربایجان بوده اند اما همه آمارها نشان می دهد از روزی که تیم ماشین سازی دچار افول شده است منطقه آذربایجان نتوانسته است بازیکن شاخصی به تیم ملی معرفی نماید.

وی در پایان اظهار داشت: نبود و ضعف ماشین سازی در سالیان اخیر باعث شده است که بازیکنان بومی و با استعداد و جوانان تبریزی راهی برای رشد و پرورش استعدادهای فوتبالی خود نداشته باشند و این وظیفه شورای اسلامی شهر و شهرداری است که از این تیم پرهوادار باسابقه حمایت کنند.

 چمنی با اعلام اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز با اتفاق آرا برای حمایت جدی از ماشین سازی تبریز اقدام نموده اند گفت: البته با توجه به نابودی زیرساختهای باشگاه درسالیان گذشته تیم ماشین سازی از نظر تشکیلاتی تیم نوپایی محسوب می شود و به همین دلیل نیازمند توجه بیشتر از سایر تیم های تبریزی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.