قدس آنلاین- تبریز: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تیم ماشین سازی قدیمی‌ترین تیم و برند اصلی فوتبال تبریز است که در نتیجه ندانم کاری مدیران غیرفوتبالی کارخانه بدین حال و روز افتاده است.

ماشین سازی قدیمی‌ترین تیم فوتبال شمال غرب کشور حال خوشی ندارد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، داود امیرحقیان با اعلام این مطلب اظهار داشت: شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز حمایت از ورزش را وظیفه خود می داند و در برهه های مختلف از تیم ها بخصوص تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز حمایت کرده است و اکنون نیز با تمام توان از قدیمی ترین تیم فوتبال تبریز حمایت می کند.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام اینکه بازیهای تیم ماشین سازی تبریز را از زمان مسابقات تخت جمشید تعقیب می نمود گفت: تیم ماشین سازی تیم ریشه دار، مردمی و پر افتخاری است که همه وظیفه داریم از آن حمایت کنیم.
این ملی پوش سابق کشورمان در خصوص انتقال امتیاز باشگاه ماشین سازی به شهرداری تبریز گفت: من به شدت از این طرح حمایت می کنم ولی حرف من این است که این کار به صورت شسته و رفته صورت بگیرد تا خدای نکرده دچار اشکالات قانونی نشویم.
وی خاطر نشان کرد: انتظار ما حضور ماشین سازی تبریز در لیگ برتر است و این تیم با نیم قرن قدمت شایسته نیست که در لیگ دسته دو کشور فعالیت کند.
امیر حقیان در پایان گفت: شورای اسلامی شهر تبریز سلامت شهروندان و ایجاد نشاط اجتماعی را تصمیمات و مصوبات خود مد نظر قرار می دهد و در بودجه سال آینده نیز با این رویکرد تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.