قدس آنلاین: مجری طرح گندم وزارت جهادکشاورزی گفت : وزارت جهادکشاورزی برای حمایت مالی از گندمکاران، پرداخت دو هزار و 700میلیارد تومان تسهیلات را از طریق بانک کشاورزی هماهنگ کرده و گندم کاران دیم کار و آبی می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

دوهزار میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از گندمکاران

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،اسفندیاری پور  در نشست فعالان و مسئولان حوزه کشاورزی خراسان شمالی در  بجنورد گفت:  بذر مناسب گندم هم از طریق شرکت های بخش کشاورزی تهیه شده و کود های شیمیایی نیز برخلاف سالهای گذشته به اندازه کافی فراهم شده است.

وی از کشاورزان خواست تا کودموردنیاز خود را  از شرکت های خدمات  حمایتی بخش کشاورزی خریداری کنند و از مجاری غیررسمی تهیه نکنند؛ چراکه به هیچ وجه مورد تایید وزارت جهادکشاورزی نیست.

وی با اشاره به مستهلک بودن ماشین آلات کشاورزی نیز از پرداخت 800 میلیارد تومان تسهیلات مناسب در بخش مکانیزاسیون با نرخ بهره مناسب خبر داد و گفت البته این تسهیلات سقف ندارد و قابل افزایش است.

اسفندیاری پور همچنین گفت :  امسال خرید گندم از کشاورزان  به 6 میلیون و 700 هزار تن رسید که دو میلیون تن در مقایسه با سال گذشته افزایش داشت. همچنین امسال از این رقم نیز فراتر خواهد رفت.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.