قدس آنلاین:مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی برنامه های اجرایی در دست انجام این اداره کل به مناسبت دهه ایمنی و مسئولیت های ما را در این استان تشریح کرد.

برنامه های اجرایی در دست انجام راه و شهرسازی خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،  مهندس بدیعی مقدم، با اشاره به اجرای برنامه های متعدد در این دهه در استان، تهیه و توزیع شبرنگ جهت نصب بر روی موتورسیکلت ها و تراکتورها و اشکارسازی نقاط و مقاطع پرحادثه استان را از جمله این برنامه ها اعلام کرد.

وی افزود: رفع خاموشی های شبکه روشنایی و چراغ های چشمک زن نصب شده در راه های استان و استفاده از تمام ظرفیت های اداره کل در زمینه اطلاع رسانی این دهه و بازنگری ایمن سازی مناطق کوهستانی حاشیه راه ها شامل نصب تابلوهای زیرگذر، روگذر و عابر پیاده از دیگر برنامه ها است.

بدیعی مقدم خاطرنشان کرد: برنامه هایی نیز در جهت تکمیل نقص علائم انتظامی و اخطاری و استقرار ماشین آلات راهداری در محل راهدارخانه ها و انجام عملیات گشت زنی منظم تدارک دیده شده است.

وی در پایان تنظیف مستمر تابلوها و علائم و حفاظ های حاشیه راه ها و تهیه و نصب بنر با مضامین و شعارهای ایمنی در محل ادارات شهرستانی، راهدارخانه ها و ساختمانهای اداره کل و نیز در طول محورها را از دیگر برنامه ها ذکر کرد.

گفتنی است از 14 تا 25  آبان ماه به عنوان دهه ایمنی راه ها و مسئولیت های ما نامگذاری شده است.

انتهای خبر/.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.