وزیر ورزش و جوانان گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی با وضعیت اعتباری موجود بیش از 40 سال طول می‌کشد، اما این موضوع نباید موجب بی‌توجهی به توسعه ورزش و سرمایه‌گذاری در این حوزه شود.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی کشور 40 سال طول می‌کشد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمود گودرزی در جریان سفر به شهرستان مرند و در جمع منتخبین این شهرستان، اظهار داشت: ورزش عامل مهمی در ثبات امنیتی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌رود و مطالبات مردم و جوانان در این خصوص مطالبات بحقی است.

وی تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در سطح کشور را 3870 پروژه اعلام کرد و گفت: این پروژه‌ها در دولت گذشته بدون رویه خاصی کلنگ‌زنی شده اما به تهدیدات آن توجهی نشده بود و امروز این تهدیدات مانع توسعه شده است.

گودرزی گفت: اتمام این پروژه‌ها به هفت هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با وضعیت اعتبارات موجود 40 تا 50 سال طول می‌‌کشد.

وی افزود: امیدواریم با گشایش در مسایل اقتصادی بتوانیم قدری بر این مشکلات غلبه کنیم، البته این مشکلات نباید موجب بی‌توجهی به امر توسعه ورزش شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با بیان این که مسایل و مشکلات جوانان معمولا در حاشیه مسایل ورزشی قرار می‌گیرد، افزود: حل مشکلاتی نظیر مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان جز در سایه رفع رکود و تورم و حل مشکلات اقتصادی و تلاش شبانه‌روزی همه نهادهای مسوول قابل تحقق نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نگاه امیدوارانه به آینده کشور و حرکت بر مبنای تعقل و اندیشه را رویکرد دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: دولت به دنبال شرایطی است که جامعه در فضایی امن و آرام و با استفاده از خرد جمعی نخبگان و صاحب‌نظران به مسیر پیشرفت و تعالی ادامه دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.