۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
کد خبر: 246006

جویبار – خبرنگار قدس آنلاین : فرمانده انتظامی شهرستان جویبار مازندران از شناسایی و دستگیری سارق و کیف قاپ حرفه‌ای معروف به "حامد شکارچی" با 15 فقره سرقت خبر داد.

"حامد شکارچی" شکار شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس مازندران ، سیدرحمان رضازاده با بیان اینکه به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت ، افزود : در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت و تشدید اقدامات موفق شدیم یکی از سارقان حرفه‌ای به نام «حامد ـ ش» معروف به «حامد شکارچی» که سابقه‌دار نیز بوده را شناسایی کرده و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر نماییم .

وی اضافه نمود : متهم پس از دستگیری در بازجویی‌های فنی و تخصصی ابتدا منکر هرگونه ارتکاب عمل مجرمانه‌ای شد اما با شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار یادآور شد : ماموران در ادامه تحقیقات و بازرسی از منزل متهم به سرقت اموال مسروقه از قبیل یک دستگاه لپ تاپ، چند دستگاه گوشی موبایل، چند عدد النگو و گردنبند، چندین عدد کارت سوخت وسایل نقلیه، چند عدد کیف زنانه و یک دستگاه پمپ آب برقی کشف و ضبط کردند.

رضازاده افزود : متهم در ادامه تحقیقات به بیش از 15 فقره سرقت دیگر در سطح استان اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی و سپس با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار ازشهروندان خواست با رعایت هشدارهای انتظامی، ضمن همکاری با پلیس در برقراری امنیت و آرامش در جامعه سهیم باشند و به منظور پیشگیری از سرقت داخل خودرو در توقف‌های کوتاه مدت ، شیشه اتومبیل خود را بالا برده و درب‌ها را قفل کنند و از گذاشتن اشیا قیمتی داخل اتومبیل خودداری نمایند .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.