قدس آنلاین: مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان تاکید کرد:سامانه پیامک شهرداری اصفهان به شماره ۲۰۰۰۰۱۳۷ یکی از پیشرفته ترین سامانه های پیامکی است و بر اساس بررسی های به عمل آمده پیامک تسلیت عاشورای حسینی نیز بدون کوچکترین ایراد فنی،محتوایی برای مخاطبان ارسال شده است.

موضوع ارسال پیامک از طریق مراجع ذیصلاح بررسی می شود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، ابراهیم معتمدی با اشاره به تذکر یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان مبنی بر ارسال اشتباه پیامک تسلیت عاشورای حسینی تاکید کرد: پیامک تسلیت عاشورای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با مضمون "پیامبر اکرم(ص): براى شهادت حسين(ع)،حرارت وگرمايى در دلهاى مؤ منان است كه هرگز سردوخاموش نمى شود. عاشورای حسینی تسلیت باد/ التماس دعا/ روابط عمومی شهرداری اصفهان" در ساعت ۲۰ روز ۱۲ آبان ماه ارسال گردیده است و سابقه ارسال دقیق محتوای مذکور بدون هرگونه اشکال در بایگانی الکترونیک سامانه پیامک شهرداری اصفهان موجود می باشد و در خصوص بروز چنین مورد احتمالات مختلف فنی و غیر فنی مطرح می شود که بررسی همه مباحث از طریق مراجع ذیصلاح انجام خواهد شد.
وی تاکید کرد:در بروز چنین مشکلی ،ایراد فنی در ارسال از کمترین احتمال برخوردار است ضمن اینکه موضوعاتی نظیر ایراد در گوشی دریافت کننده محتوا و یا پر بودن گوشی تلفن همراه دریافت کننده و یا حتی برخی انگیزه های فردی برای مخدوش كردن وجه شهرداري نیز در ردیف سایر احتمالات قرار می گیرد که قاعدتا همه گزینه های محتمل باید بررسی و تا حصول نتیجه پیگیری شود.
معتمدی با تاکید بر پیگیری موضوع افزود:امیدواریم با همکاری لازم از طرف فردی که پیامک را دریافت کرده شرایط بررسی موضوع به صورت همه جانبه فراهم گردد و گزارش پیگیری نیز همانند طرح موضوع در صحن علنی اعلام گردد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.