قدس آنلاین:دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد، با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی، همایش ملی خانواده و تربیت جنسی را برگزار می‌کند.

همایش ملی خانواده و تربیت جنسی  برگزار می شود

 دکتر صادق زاده طباطبایی، دبیر همایش، با اعلام این خبر، افزود: در دنیای امروز موضوع تربیت جنسی از دغدغه‌های اصلی و مهم خانواده‌هاست. آنچه در این زمینه ضرورت دارد این است که والدین نسبت به تربیت جنسی فرزندان خود توجه ویژه‌ای داشته باشند و راهکارهای مناسب را در این مسیر به کار گیرند که لازمه این امر داشتن اطلاعات علمی و تجربی در این خصوص است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: با عنایت به اینکه، همایش در ایام سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و در راستای سلسله همایش‌های اشراق اندیشه مطهر برگزار می‌شود، تبیین و تحلیل دیدگاه‌ها و اندیشه شهید مطهری در زمینه خانواده و تربیت جنسی از جمله اهداف محوری این همایش است.

دکتر صادق زاده طباطبایی،بررسی چالش‌ها و خلأهای نظری درحوزه خانواده وتربیت جنسی،تدوین الگوی جامع دینی در تربیت جنسی،ایجادگفتمان ملی در زمینه ضرورتها و باسته‌های پژوهشی درتربیت جنسی،ایجاد زمینه مطالعات تطبیقی و تبیین تمایز و برتری آموزه‌های دینی نسبت به دیدگاه‌های غیردینی و تولید محصول، فناوری و مدل‌های عملیاتی در حوزه خانواده و تربیت جنسی را از دیگر اهداف برگزاری این همایش برشمرد.

وی با بیان این که صاحبنظران، پژوهشگران و دانش پژوهان حوزه و دانشگاه می‌توانند مقالات و آثار پژوهشی خود را تا 1 اسفند از طریق وب سایت همایش به آدرس :

http://motahar.um.ac.ir  ارسال کنند افزود: همایش ملی خانواده و تربیت جنسی 16 اردیبهشت 1394 در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.