مقامات جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برای گسترش و شتاب بخشیدن مناسبات و همکاری های خود 5 یادداشت تفاهم و سند همکاری برای توسعه همکاری در حوزه های انرژی، صنعت، ارتباطات و حمل و نقل امضا کردند.به امضاء رساندند.

مقامات جمهوری اسلامی ایران و آذربایجان 5 سند همکاری امضا کردند

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، این اسناد که در حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران و الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان به امضا رسید.

اسناد همکاری بین تهران و باکو در زمینه اطلاعات و فناوری و ارتباطات، همکاری های اقتصادی و فنی، همکاری های پستی، همکاری در زمینه انرژی های تجدید پذیر و همکاری در بخش ساماندهی رودخانه های مرزی بود که مقامات دو کشور آن را به امضا رساندند.

رییس جمهوری در راس هیاتی ظهر چهارشنبه در پاسخ به دعوت الهام علی اف به جمهوری آذربایجان به منظور گسترش همکاری های دو کشور سفر کرد.

روحانی در نشست هیات های عالی رتبه دو کشور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان ظرفیت های فراوانی برای افزایش سطح همکاری های دوجانبه دارند، گفته بود: دو کشور در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و مسایل سیاسی و بین المللی از ظرفیت های بی شماری برخوردار هستند که باید آنها را به فعلیت در آوریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.