آرش خلیل خانه: سعید راد بازیگر توانای سینمای کشور که پنجشنبه عصر میهمان غرفه روزنامه قدس در نمایشگاه مطبوعات بود گفت: کار خوب در سینما در هر دوره ای ساخته شده لذا من اینرا قبول ندارم که برخی دولت ها فضای کار در سینما را بسته اند.

کار خوب در سینما در هر دوره ای ساخته شده

وی افزود: فضا برای کار سینمایی همیشه خوب بوده است. من کسی را نقد نمی کنم. درباره خودم حرف می زنم چون در هر دوره ای توانسته ام کارهای خوب انجام بدهم.

سعید را ادامه داد: این بسته به خود سینما گر است که بخواهد و بتواند کار خوب انجام دهد. من در دوره دولت قبل فیلم های دوئل و رضا شاه را کارکردم که کارهایی فوق العاده و بزرگ هستند. استارت فیلم "چه" در دوره دولت قبل زده شد پس اینکه چه دولتی و گروهی بر سر کار است دلیل و بهانه ای برای نبود فضای کار نیست.

این بازیگر سینما خاطرنشان کرد: خیلی ها تلاش می کنند تا دولت جدید را خیلی خوب معرفی کنند و عملکرد آنرا ملاکی برای محکومیت دولت یا دولتهای قبلی قرار دهند که این درست نیست.

وی افزود: مدیریت در سینما تسلسل دارد و همه دوره ها باید در امتداد هم باشند به نحوی که اگر یک مدیر رفت یا دوره تمام شد ما بی هویت نشویم. بدانیم وضعمان ثبات پیدا کرده است.

وی گفت: معتقدم در این سالها ثبات در سینما به نحوی در حال نهادینه شدن است که استمرار یابد و با تغییر مدیران و دولتها متزلزل متزلزل نشود.

سعید راد درباره فعالیتهای سینمایی خود در این ایام گفت: در حال حاضر دو فیلم سینمایی "زنده به گور" و "پایان خدمت" را تمام کرده ام و طرح جدیدی در دست دارم که فیلم برداری آن در کردستان انجام خواهد شد.

وی افزود: البته این پروژه به زمستان و سرمای کردستان بر خورده و من منطقا می گویم که کار باید تا تغییر فصل به عقب بیافتد اما تیم تولید بسیار عجله دارند که کار فیلم برداری و تولید آغاز شود لذا اگر این اصرار پا برجا باشد از انجام این پروژه انصراف خواهم داد.

سعید راد سپس به بیان خاطره ای جالب از علقه و ارتباطش با امام رضا(ع) پرداخت و گفت: پنج سال پیش من برای شروع پروژه ای سینمایی که قرار بود در بیرجند فیلم برداری شود به مشهد امدم اما در همان ابتدا کار با مشکلاتی روبرو شد و اجرا نشد . اتفاقا من هم بسیار بیمار شدم و بد حال بودم.

قرار شد که من به تهران بازگردم و چند ساعتی به پروازم مانده بود که دوستی به دیدنم آمد و گفت برایم غذای نذری امام رضا(ع) را تهیه کرده و از من خواست تا با او بروم و از غذای حضرت بخورم.

وی افزود: تنها دو لقمه از غذای امام رضا(ع) را خوردم و حالم کاملا خوب شد و احساس کسالت از من رفت.

وی افزود: ارتباط دلی با امام رضا و معرفت آن دوست که به امام رضا باور داشت مرا هم  مشمول عنایت امام رضا(ع) کرد.

وی گفت: من توصیه می کنم همه کتاب طب الرضا را بخوانند و ببینند چه معجزاتی در آن هست.

نشود.

این پرسپولیس را دویت ندارم

سعید راد که از طرفداران دو آتشه و سرشناس تیم پرسپولیس است در پاسخ به یک سوال فوتبالی درباره ناکامی ها و بازی های بد تیم محبوبش هم اظهار داشت: من گفته ام که این پرسپولیس را دوست ندارم. برای اینکه سه سال است تیم بد بسته شده است  و به هر کی کیشده  اما اگر دربی انجام شود این بار  7 تا گل می زنیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.