فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در بحث انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل فعلی برای پایه‌گذاری دفاع همه‌جانبه در مقابل هر تهدیدی باید تلاش کنیم.

دریادار سیاری از تبیین نقش نیروی دریایی ارتش در دفاع‌مقدس خبر داد

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری،با حضور در غرفه خبرگزاری دانشجویان ایران در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها به ایسنا، گفت:باید هوشمند باشیم، چرا که همیشه تهدید وجود دارد. از همین‌رو باید آمادگی خود را با توجه به تجربه‌ای که در دوران دفاع‌مقدس کسب کرده‌ایم همواره بالا ببریم. به همین خاطر انتقال ارزش‌های جنگ نیز در این راستا بسیار مؤثر واقع خواهد شد.

دریادار سیاری از فعالیت‌ رسانه‌ها در رابطه با انعکاس اخبار و مطالب دفاع‌مقدس قدردانی کرد اما در عین حال گفت: انتظار ما بیش از این است، چرا که برای انتقال ارزش‌های دفاع‌مقدس به نسل فعلی برای پایه‌گذاری دفاع همه‌جانبه آینده این کشور در مقابل هر تهدیدی باید بیش از پیش تلاش کنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود درباره فعالیت‌های نیروی دریایی ارتش در حوزه چاپ و نشر کتاب گفت: در این رابطه روزشمار جنگ نیروی دریایی و کتاب‌هایی در رابطه با مقاومت خرمشهر، اسکورت نفت‌کش‌ها و کشتی‌های تجاری و نقش نیروی دریایی در سیادت دریایی جمهوری اسلامی ایران و هم‌چنین نقش نیروی دریایی در تضمین اقتصاد کشور به چاپ خواهد رسید.

 
 
 
 
 
 
 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.