به گزارش اهواز نوین : یکی از مسافران پرواز مشهد به تهران هواپیمایی آتا در اعتراض به وضعیت نامناسب پرواز خود گفت: در این پرواز یکی از صندلی های فروخته شده به مسافران شکسته و از جای خود خارج شده بود.اما مسولان این شرکت با بی توجهی به سلامت مسافران این پرواز بلیط صندلی فوق را بفروش رساندند و هنگامی که مهماندار این پرواز با اعتراض مسافر مواجه شد گفت که این صندلی توسط مسافران شکسته شده و شرکت بی تقصیر است!
حال سوال اینجاست با وجود آگاهی مسولان پروازی این شرکت هواپیمایی ،بلیط مذکور برای چه بفروش رسیده است؟آیا در بروز خطرات احتمالی ضریب ایمنی و سلامت مسافران به خطر نمی افتد؟
نظر شما