یکی از مسافران پرواز مشهد به تهران هواپیمایی آتا در اعتراض به وضعیت نامناسب پرواز خود گفت: در این پرواز یکی از صندلی های فروخته شده به مسافران شکسته و از جای خود خارج شده بود.

مسافرت با هواپیمای بدون صندلی و توجیه عجیب مهماندار+ عکس

به گزارش اهواز نوین : یکی از مسافران پرواز مشهد به تهران هواپیمایی آتا در اعتراض به وضعیت نامناسب پرواز خود گفت: در این پرواز یکی از صندلی های فروخته شده به مسافران شکسته و از جای خود خارج شده بود.اما مسولان این شرکت با بی توجهی به سلامت مسافران این پرواز  بلیط صندلی فوق را بفروش رساندند و هنگامی که مهماندار این پرواز با اعتراض مسافر مواجه شد گفت که این صندلی توسط مسافران شکسته شده و شرکت بی تقصیر است!

حال سوال اینجاست با وجود آگاهی مسولان پروازی این شرکت هواپیمایی ،بلیط مذکور برای چه بفروش رسیده است؟آیا در بروز خطرات احتمالی ضریب ایمنی و سلامت مسافران به خطر نمی افتد؟

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • افسر مهربون IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
    0 0
    از مسوولان محترم خواهش مندم رسیدگی کنند مسله بسیار مهمی است
  • ایرانی IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    0 0
    وقتی احساس مسئولیت وجود نداشته باشدو نظارت حذف شود همین میشود به قول یکی از مسئولین :وقتی نظارت نباشد سازندگی نابود میشود