قدس آنلاین: مدیرعامل سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان گفت: رگزاری هفته فرهنگی عتبه حضرت ابوالفضل (ع) در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و برگزاری این برنامه فرهنگی اقدامی بی‌بدیل و بی‌نظیر در حوزه فرهنگ است.

هفته فرهنگی عتبه حضرت ابوالفضل (ع) اقدامی بی‌بدیل در حوزه فرهنگ اصفهان است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، مهدی بقایی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: اصفهان به عنوان سومین شهر کشور بوده که در حال حاضر میزبان هفته فرهنگی عتبه حضرت ابوالفضل (ع) است.

وی اضافه کرد: برافراشتن پرچم حضرت ابوالفضل (ع) در کنار پل خواجو یکی از برنامه‌های اجرایی در هفته فرهنگی عتبه حضرت ابوالفضل (ع) محسوب می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه برگزاری این هفته در اصفهان افتخاری برای پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است، تصریح کرد: تعظیم شعائر اهل بیت (ع) یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری هفته فرهنگی عتبه حضرت ابوالفضل (ع) در اصفهان محسوب می‌شود.

بقایی با بیان اینکه با برگزاری این هفته در اصفهان نگاه دوست‌داران اهل بیت (ع) به این رخداد بزرگ فرهنگی معطوف می‌شود، تاکید کرد: همچنین با برگزاری هفته فرهنگی عتبه حضرت ابوالفضل (ع) سبب گسترش و نشر تفکرات و روش خاندان عصمت و طهارت به مردم می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.