قدس آنلاین-شهرکرد،کمبود نیروی انسانی در کتابخانه های عمومی یکی از مهمترین مشکلات این نهاد است که تاپایان سال با برگزاری آزمون و جذب نیروهای تازه نفس این مشکل مرتفع می شود.

جذب 750 نفر از فارغ التصیلان کتابداری جهت کتابخانه های عمومی سراسر کشور

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیرکل امور استان ها و انجمن های نهادکتابخانه های عمومی کشور که به شهرکرد سفر کرده بود در حاشیه تجلیل از خادمان کتاب و کتابخوانی در گفتگو با خبر نگار ما از برگزاری آزمون استخدامی  750 فارغ اتحصیل کتابداری در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مرکز آموزشی دانشگاه های دولتی جهت بکارگیری در کتابخانه های عمومی به دلیل کمبود نیروی انسانی در این نهاد تا پایان سال جاری  خبر داد.

رمضان محسنی کمبود نیروی انسانی در کتابخانه های عمومی یکی از مهمترین مشکلات این نهاد است که تاپایان سال با برگزاری آزمون این مشکل مرتفع می شود.

 محسنی گفت: اولین اطلاعیه زمان و نحوه برگـزاری آزمون استـخدامی نهاد کتابخانه های عمومـی کشـور روز  شنبه هفته آینده اول  آذر ماه سال 1393 منتشر می شود.

وی افزود:هم اکنون 5 هزار و 500 نفر در نهاد کتابخانه های عمومی کشور مشغول فعالیت هستند.
محسنیدر خاتمه یاد آور شد در کتابخانه های عمومی کشور هم اکنون 25جلد کتاب وجود دارد که افق برنامه های دهه1400 باید به ازای هر نفر در کشور 3 جلد کتاب در کتابخانه های عمومی باشد.

شنیده ها حاکی از این است بنا بود در جریان سفر مدیرکل امور استان ها و انجمن های نهادکتابخانه های عمومی کشور مسئول کتابخانه های عمومی استان  معرفی شود و محتمل ترین گزینه جهت تصدی این پست بابک زمانی پور دهکردی در نظر گرفته شده بود که با پادر میانی برخی از جریانات استانی فعلا منتفی شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.