قدس آنلاین –ایلام: امام جمعه مهران و رییس ستاد مردمی استقبال از زائران عتبات عالیات در مهران گفت: ستاد استقبال از زائران حسینی در مرز مهران تشکیل شده است.

تشکیل ستاد استقبال از زائران حسینی در مرز مهران

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام روح اله ولدبیگی در حاشیه نشست ستاد مردمی استقبال از زائران اربعین حسینی با بیان اینکه این ستاد برای ارائه خدمات مناسب به زوار ابا عبدالله (ع) در این شهر دایر و فعال شده است، اظهارداشت: این ستاد از 5 کمیته مالی، اسکان، تبلیغات و اطلاع رسانی، پشتیبانی و ترابری برای ارائه خدمات به زوار عتبات عالیات تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه منظمی برای تامین محل استراحت، خوابگاه، غذای گرم، حمل و نقل و امکانات رفاهی زائران از سوی اعضای ستاد تدوین شده و تلاش ویژه ای برای محقق شدن این برنامه در حال انجام است، افزود: مردم مهران همانند سال گذشته در راه ارائه خدمات به زوار امام حسین (ع) از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و در این راه همه مصمم هستند.

امام جمعه مهران یادآور شد: ورود خودجوش مردم در این عرصه یکی از امتیازات بوده که ارائه خدمات به زوار عتبات عالیات به صورت جدی و شبانه روزی از سوی مردم و مسوولان انجام می شود.

فرماندار مهران نیز در حاشیه این نشست با بیان اینکه ادارات شهرستان هم سو و همگام با مردم در ارائه خدمت به زائران عتبات عالیات تلاش می کنند، گفت: وسایل حمل و نقل اداری، تمامی مهمان سراها و زائر سراهای مهران برای اسکان زوار ساماندهی شده اند.

مراد ناصری با اشاره به اینکه فضایی در مهران شکل گرفته که هر منزل به یک زائرسرا تبدیل شده و همه زائرسراها آماده اسکان زائران هستند، اظهارداشت: با توجه به حرکت بزرگ مردم مهران در سال گذشته، افرد خیر زیادی از سراسر کشور برای ایجاد ایستگاه های صلواتی و تامین غذای زوار اربعین حسینی اعلام آمادگی کرده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.