قدس آنلاین : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان از حضور بیش از 11 هزار بسیجی ناحیه امام صادق(ع) در قالب 50 گردان نمونه بسیجی در اجتماع بزرگ بسیجیان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج در میدان امام علی (ع) اصفهان خبر داد.

حضور 50 گردان نمونه در اجتماع بزرگ بسیجیان اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، سرهنگ علی مقواساز در نشست خبری خود با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج بیان اینکه به تعبیر امام راحل بسیج جمع فداکارانی است که برای مردم خدمت می‌کند و بر این مبنا بسیج متعلق به همه مردم است، اظهار کرد: نخستین برنامه و به تعبیری اولویت برنامه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) در هفته بسیج، تشکیل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در شهر اصفهان است.

وی تأکید کرد: تشکیل جبهه بزرگ فرهنگی انقلاب اسلامی با این هدف است که با حضور همه اقشار و آحاد بسیجیان و رده‌های بسیجی در یک جبهه و سازمان‌دهی آنان بهترین عملکرد را در مقابل دشمنان داشته باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان ادامه داد: در حقیقت بسیج جبهه فرهنگی انقلابی در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب است و در این راستا ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اقدام به برگزاری دوره‌هایی آموزشی برای بسیجیان در وادی جنگ نرم کرده است.

وی عنوان کرد: در این دوره بسیجیان تحت آموزش تخصصی در زمینه فرهنگی قرار می‌گیرند و بر این اساس تعداد 100 مربی فرهنگی اعم از اساتید دانشگاه، حوزه‌های علمیه و دانشجویان و محققین و پژوهشگران در حوزه جنگ نرم در موضوعاتی چون سواد رسانه‌ای، آسیب‌های شبکه‌ای اجتماعی و خانواده‌ها فعالیت می‌کنند.

مقواساز  بیان کرد: اعزام مشاوران اجتماعی در عرصه جنگ نرم به مساجد، پایگاه‌ها و محلات، دیدار با خانواده‌های شهدای شاخص محلات، تجلیل از 70 نخبه بسیجی و دیدار در منازل آنها و غبارروبی مزار شهدا از جمله‌ برنامه‌های مدنظر ناحیه امام صادق (ع) در هفته بسیج است.

وی خاطر نشان کرد: حضور بیش از 11 هزار بسیجی ناحیه امام صادق(ع) در قالب 50 گردان نمونه بسیجی در اجتماع بزرگ بسیجیان در میدان امام علی (ع) در سالروز تشکیل بسیج نیز از دیگر برنامه‌های مدنظر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان ادامه داد: افتتاح 6 ساختمان پایگاه مقاومت در هفته بسیج به ارزش مجموعاً 300 میلیون تومان، کلنگ‌زنی 10 پروژه عمرانی، تجهیز و بهره‌برداری سالن استاندارد تیراندازی 5آذر و اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم، از دیگر برنامه‌های شاخص در هفته بسیج به همت ناحیه امام صادق است.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه آخرین دستاوردها و ابتکارات بسیج در هفته بسیج در این ناحیه با عنوان «شکوه مجاهدت» اضافه کرد: این نمایشگاه با 50 غرفه و با حضور 21 قشر از اقشار بسیج استان اصفهان همه روزه برگزار‌ می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.