شهردار کلانشهر تبریز تقویت و حفظ برند های تبریز را اولویتی اساسی برای مسئولان شهر دانست و در این راستا احیای باشگاه ماشین سازی را احیای یک برند معتبر ورزشی دانست.

ماشین سازی و تراکتورسازی برند ورزش تبریز هستند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی که برای تماشای دیدار ماشین‌سازی تبریز و شاهین کیش در ورزشگاه باغشمال حضور یافته بود، اظهار کرد: خوشبختانه با حمایت و مدیریتی که مسئولان استان بر تیم تراکتورسازی تبریز داشته‌اند این تیم در بهترین دوران ورزشی خود به سر می‌برد.
شهردار تبریز افزود: از سالیان گذشته مراجعات و درخواست‌های مکرر هواداران باشگاه ماشین‌سازی تبریز مبنی بر حمایت عادلانه از این تیم به دغدغه مسئولان تبدیل شده بود.
وی گفت: در طول یک سال گذشته هواداران این تیم قدیمی بارها از طریق مراجعه حضوری، ارسال نامه‌ها و طومارها خواستار حمایت شهرداری از این تیم بودند که با نظر اعضای شورا تصمیم به این کار گرفته شد.
نجفی تصریح کرد: ماشین‌سازی تبریز و تراکتورسازی هر دو برند فوتبال تبریز هستند و تیم ماشین‌سازی با تاریخ درخشان خود توانسته است دهها و صدها فوتبالیست را به فوتبال تبریز و کشور هدیه دهد.
وی گفت: وضعیت این تیم در سال‌های گذشته نامناسب و آزاردهنده بود و این وضعیت اصلا در شان این تیم مردمی و با سابقه نبوده است.
شهردار تبریز که در نیمه مسابقه ماشین‌سازی تبریز و شاهین کیش در رختکن تیم ماشین‌سازی تبریز حضور یافته بود، اظهار کرد: بازیکنان باید بدانند که پیراهن چه تیم بزرگی را به تن کرده‌اند و ما هم قول می‌دهیم حمایت جانانه‌ای از تیم ماشین‌سازی تبریز داشته باشیم.
شهردار تبریز با اظهار تاسف از برند سوزی در تبریز گفت: در تمام دنیا پول‌های کلانی برای برندسازی و تقویت برندهای موجود هزینه می‌کنند ولی ما اصلا توجهی به عایدات بزرگی که برندها که فرهنگ ناملموس این شهر هستند و می‌توانند برای شهرها به ارمغان بیاورند نداریم و از این مسئله غافلیم.
نجفی با اشاره به اینکه اولین‌ها بودن در بسیاری از مسائل از برندهای تبریز است، گفت: اینجا مهد فوتبال ایران است و تیم ماشین‌سازی جز 5-6 تیم قدیمی فوتبال کشور است که باید در سطح اول فوتبال کشور حضور داشته باشد.
شهردار کلانشهر تبریز اظهار کرد: دربی تبریز با وجود ماشین سازی و تراکتورسازی معنای واقعی خود را بدست می‌آورد چون این دو تیم همواره مانند دو برادر و دو بال یک پرنده به رقابت سالم با همدیگر پرداخته اند و اتفاقات مثبت برای فوتبال تبریز در زمان رقابت این

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.