قدس آنلاین- تبریز: فرمانده سپاه مراغه گفت: نقش بسیج در تبیین فرهنگ و ارزش های اسلامی و دینی، تعیین کننده است.

بسیج نقشی تعیین کننده در تبیین فرهنگ اسلامی دارد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  اکبر شالچی‌زاده در همایش نقش بانوان در تمدن اسلامی اظهار کرد:  بسیج همواره در صحنه های حساس و خطیر جامعه، نقش تعیین کننده خود را نشان داده و از ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی صیانت کرده است.
وی افزود: بسیجیان نیز در عرصه فرهنگ سازی و بصیرت افزایی در جامعه اسلامی نقش فعالی ایفا کرده و در پاسداری از ولایت و آرمان های انقلابی هیچ تردیدی به خود راه نمی دهند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه نیز در این همایش گفت: بسیجیان در عصر حاضر طلایه داران تمدن بزرگ اسلامی هستند.
حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: بسیجیان در عرصه فرهنگ سازی، شکل گیری، پیشرفت و تداوم تمدن بزرگ اسلامی تلاش کرده و در برابر زیاده خواهی های نظام سلطه استوارانه ایستاده اند.
وی اظهار کرد: نظام سلطه با ایجاد گروه های تروریستی و فضاسازی های منطقه ای و فرا منطقه ای در صدد مقابله و جلوگیری از شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی در جهان اسلام است .
حجت الاسلام فیضی زاده ادامه داد: تدابیر رهبر فرزانه انقلاب در مقابله با توطئه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب راه گشای جامعه اسلامی در این برهه حساس و تاریخی است .
وی با بیان اینکه بسیج و در کنار آن خانواده ها نقش تعیین کننده و مهمی در شکل گیری تمدن اسلامی داشته و باید با توجه به رهنمودهای رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی در این راستا گام برداشته شود.
تاکید کرد: با توجه به چشم اندازهای ۲۰ساله و ترسیمی رهبر فرزانه انقلاب  باید در راستای پیشرفت و شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی حرکت شود.
حجت الاسلام فیضی زاده تصریح کرد: دین مداری، ولایت مداری، قانون مداری و توجه به منویات رهبری، از مولفه های شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.