قدس آنلاین-ایلام: استاندار ایلام از آمادگی دولت عراق برای صدور ویزا در مرز بین المللی مهران در آستانه اربعین حسینی برای زوار خبر داد.

صدور ویزا از سوی دولت عراق در مرز بین المللی مهران

به گزارش قدس آنلاین از ایلام،مهندس محمدرضا مروارید با بیان اینکه دولت عراق از زوار ایرانی که قصد شرکت در آیین اربعین حسینی در کربلا را دارند خواسته است که به سفارت خانه و کنسولگری های این کشور در ایران مراجعه نکنند، گفت: زائران حسینی می توانند با در دست داشتن گذرنامه معتبر، در مرزهای زمینی و هوایی به مبلغ یک هزار و 200 دینار (یک دلار) ویزای خود را دریافت کنند.

وی با تأکید بر اینکه این امر حجم تردد زوار را در مرز بین المللی افزایش خواهد داد، اظهار داشت: در صورت ازدحام جمعیت در مرز بین المللی مهران، ممکن است امکانات در نظر گرفته شده پاسخگوی نیاز زائران عزیز نباشد.

استاندار ایلام از زوار خواست که بدون همراه داشتن گذرنامه معتبر به این مرز مراجعه نکنند و یادآور شد: دولت عراق برای افرادی که به صورت غیر قانونی وارد این کشور می شوند، مجازات سه تا 10 سال زندان در نظر گرفته است.

مهندس محمدرضا مروارید از آمادگی دولت عراق برای صدور ویزا در مرز بین المللی مهران در آستانه اربعین حسینی خبر داد و تصریح کرد: تمامی دستگاه های اجرایی، انتظامی، مرزبانی و امنیتی استان برای خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی بسیج شده اند و خوشبختانه فضای همدلی و همکاری بسیار خوبی در استان برای تأمین نیازهای زوار ایجاد شده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.