قدس آنلاین-شهرکرد،آشکارسازی ابعاد حماسه 9 دی و بسترسازی برای توسعه فعالیت‌های خودجوش، انقلابی و مردمی اهداف اجرایی هستند که در بزرگداشت پنجمین سالگرد حماسه نهم دی‌ماه دنبال می‌شوند.

9همایش بصیرتی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،   رئیس ستاد نهم دیماه استان چهارمحال و بختیاری در اولین جلسه این ستاد که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد از برگزاری 9 همایش در این استان خبر داد و افزود: برنامه های گرامیداشت هفته بصیرت در استان با شعار محوري فتنه‌ي 88 خط قرمز امّت، حماسه‌ي نهم دي‌ماه افتخار امّت برگزار می‌گردد.

علی گرجی مرغملکی برگزاری مسابقه بزرگ فتنه و فتنه‌گران؛ خط قرمز نظام در سراسر استان را از برنامه های این ستاد برشمرد و افزود: طبق برنامه‌ریزی ستاد در هر یک از مراکز شهرستان های استان یک همایش شاخص با عناوین پرمحتوا و جذاب برگزار می گردد.

گرجی مرغملکی داد: حماسه ماندگار9 دی 1388، علاوه برآنکه چشم فتنه‌گران را خیره و آنان را منزوی کرد، اثبات کرد که مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره آماده جانفشانی برای حفظ نظام  هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری  توجه به لایه‌های عمیق پیدایش و ظهور حماسه 9 دی را از سیاست‌ها و رویکردهای ستاد نهم دی‌ماه استان برشمرد و تصریح کرد: توجه به 9 دی به عنوان  رویدادی  ملی و دربرگیرنده همه اقشار، جریانات و گروه‌های معتقد به انقلاب اسلامی  از دیگر اهدافی است که این ستاد مدنظر قرار می‌دهد.

گرجی مرغملکی با تأکید بر رویکرد تبیینی و پرهیز از سطحی‌نگری در برنامه‌ریزی برای نهم دی خاطرنشان کرد: آشکارسازی ابعاد حماسه 9 دی و بسترسازی برای توسعه فعالیت‌های خودجوش، انقلابی و مردمی اهداف اجرایی هستند که در بزرگداشت پنجمین سالگرد حماسه نهم دی‌ماه دنبال می‌شوند.

وی از برگزاری نه همایش شاخص در استان  خبر داد و  گفت: همایش‌ فتنه‌ي 88، خسارت‌ها و آسيب‌ها  در شهركرد، تجلّي ميثاق با ولايت در لردگان،حرمت‌شكني عاشورا و حماسه‌ي مردمي نهم دي‌ماه در بروجن، بررسي نقش رهبري در مديريت و مهار فتنه در فارسان، درس‌ها و پيامدهاي نهم دي‌ماه در اردل،عوامل شكل‌گيري و پيدايش حماسه‌ي نهم دي‌ماه در كوهرنگ، فتنه‌ي 88 و براندازي نرم در كيار، بررسي نقش كليدي استكبار جهاني و هم‌پيمانان آنان در فتنه‌ي 88 در بن و بررسي نقش و رسالت خواص و نخبگان جامعه در فتنه‌ها در سامان      برگزار می‌گردد.

شایان ذکر است  برپايي نمايشگاه چند منظوره «حماسه نهم دي‌ماه»، فراخوان مسابقه وبلاگ نويسي 9 دي، فراخوان ساخت پرمحتواترين و جذاب‌ترين پاورپوينت با موضوع «ولايت، بصيرت، فتنه، حماسه»، چاپ كتاب‌هاي  «فتنه و فتنه‌گران؛ خط قرمز نظام» و «خواص مردود» و «عصر شعر فتنه» با حضور شعراي برگزيده استان از دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی‌ماه استان چهارمحال و بختیاری است.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.