قدس آنلاین-حسین زوارزاده: رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری مشهد به عنوان یک برند موفق ومطرح در کشور باید برگزاری محور نمایشگاه محیط زیست و خدمات شهری و حمل و نقل باشد که امیدوارم در سال آینده این اتفاق بیفتد چرا که حضور خود شهرداری سبب حضور و تشویق بسیاری از بخش های خصوصی و الگوهای موفق در نمایشگاه است.

شهرداری مشهد باید محور اصلی برگزاری نمایشگاه های تخصصی باشد

غلامحسین صاحبی در حاشیه برگزاری نمایشگاه خدمات شهری و حمل و نقل در محل نمایشگاه بین المللی افزود: اگر مدیریت شهری در نمایشگا حضور نداشته باشد قطعا استقبال غرفه داران و بازدیدکنندگان کم خواهد بود از این رو پیشنهاد تجمیع این نمایشگاه با نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و خدمات شهری شهرداری مشهد را دارم.

وی تصریح کرد: باید به صورت تخصصی تلاش شود تا در حوزه های مختص به این نمایشگاه علاقه مندان حضور پیدا کنند ضمن این که الگوهای موفق کشوری تجربیات خود را در معرض نمایش قرار دهند  که این وضعیت در نهایت سبب رونق گرفتن و توسعه یافتن امکانات شهری می شود.

صاحبی افزود: حضور شرکت های بخش خصوصی در حوزه حمل و نقل و خدمات شهری قطعا سبب افزایش کیفیت خدمات شهری در مشهد می شود چرا که از میان همین نمایشگاه ها بخش های خصوصی مستعد شناسایی و به بدنه شهرداری تزریق می شوند.

وی گفت: حتی باید نمونه های خارجی به این طور نمایشگاه ها آورده شود تا الگو برداری صورت بگیرد و در نهایت فعالیتی در راستای خدمت به زائرین و مجاورین شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.