پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین : رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شاهین‌شهر از افتتاح آموزشکده فنی و حرفه‌ای شاهین‌شهر در بهمن‌ماه خبر داد و گفت: هدف از تأسیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای در شاهین‌شهر تربیت دانشجویان آچار به دست از ایده تا عمل است.

بهره برداری از آموزشکده فنی و حرفه‌ای شاهین‌شهر در بهمن ماه

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، علی ضامن مسعودی افزود: با توجه به تجربه‌ای که در راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر داشتیم و بنا به توصیه نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس، مسئولیت این راه‌اندازی این مرکز را با همکاری همه عزیزان و برنامه‌ریزان جهت تقدیم به جوانان با استعداد شاهین‌شهری پذیرفتم.

وی با بیان اینکه با توجه به موقعیت جغرافیایی شاهین‌شهر و صنایعی که اطراف آن وجود داشت ضرورت تأسیس چنین دانشکده‌ای اجتناب‌ناپذیر بود، افزود: همچنین احساس شد هنرجویان مستعد هنرستانی که در شاهین‌شهر در رشته‌های مختلفی فنی و حرفه‌ای فارغ‌التحصیل می‌شوند، نیازمند چنین دانشکده‌ای هستند.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شاهین‌شهر ادامه داد: با فراهم‌سازی بهترین و بروزترین کارگاه‌ها و تجهیزات و بهره‌گیری از مجرب‌ترین اساتید به زودی شاهد یکی از کامل‌ترین و مدرن‌ترین مراکز آموزش عالی در کشور که قطب پرورش نیروهای کارآمد در صنعت به خصوص زمینه الکتروتکنیک و ابزار دقیق خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مکان آموزشکده در شاهین‌شهر خیابان مهارت جنوبی است و تا زمان احداث مجموعه اصلی آموزشکده در این مکان خواهد بود، گفت: سایت آموزشکده فنی و حرفه‌ای جهت راهنمای مراجعه‌کنندگان به نشانی اینترنتی shahinshahr.edu.tvu.ac.ir است.

ضامن مسعودی خاطر نشان کرد: در همین جا به اطلاع هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای شاهین‌شهر و شهرهای تابع می‌رسانم که جهت ثبت‌نام و پذیرش در این مرکز از طریق سازمان سنجش در سال آینده آمادگی داشته باشند چرا که ما فعلا مبنای پذیرش دانشجو را به صورت بومی تعریف کرده‌ایم و اولویت در ابتدا با هنر جویان ساکن شاهین‌شهر است.

وی گفت: طول دوره تحصیل در هر یک از مقاطع تحصیلی در این آموزشکده دو سال است و دانشجویان این آموزشکده همچون سایر دانشگاه‌ها تابع مقررات آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شاهین‌شهر با بیان اینکه هدف از تأسیس این آموزشکده تربیت دانشجویان آچار به دست از ایده تا عمل است، تصریح کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز مانند دانشگاه جامع علمی کاربردی با هدف کارآموزی و ارتباط دانشگاه با صنعت پایه‌گذاری شده؛ ضرورتی که امروزه بیش از پیش در نظام آموزش عالی کشور احساس می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.