قدس آنلاین - تبریز : معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تبریز گفت: همايش بزرگداشت 26 آذر روز حمل و نقل توسط معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري تبریز با حضور مسوولين استاني و شهري برگزار مي‌شود .

آيين بزرگداشت روز ملي حمل و نقل برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، یعقوب وحید کیا در نشستی که به منظور سیاست گذاری ویژه برنامه بزرگداشت 26 آذر روز حمل و نقل تشکیل شد گفت: شناسایی پتانسیل های موجود، تاکید بر تغییر نگرش در زمینه کنترل بار ترافیکی،  (حمل و نقل هوشمند)ITS ، اعمال قانون به صورت مکانیزه و ترویج راه های دیگری غیر از توسعه  سخت افزاری از جمله مسائلی است که در این روزها باید بیشتر به آن بپردازیم.
وی افزود:  این همایش فرصتی را فراهم می‌آورد تا حمل و نقل و ترافیک و مسائل مبتلا به آن، در ارتباط با هدف‌های توسعه پایدار در کانون بحث و گفتگوی کارشناسان و صاحب نظران آن قرار گیرد و ظرفیت‌ها و قابلیت‌های واقعی آن، بازبینی شود.
وحید کیا با اشاره به تشکیل ستاد ویژه بزرگداشت روز حمل ونقل ادامه داد:در این همایش از رانندگان نمونه حمل و نقل شهر تبریز تجلیل شده و ظرفیت ها و پتانسیل های ترافیکی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
گفتنی است نمایشگاهی از دستاوردهای حمل و نقل عمومی برگزار می شود و از فعالان این عرصه و کسانی که در امر تولید، نوسازی خودرو دخیل هستند دعوت شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.