قدس آنلاین:رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان به مناسبت هفته پژوهش از ۱۶ آذرماه جاری آغاز به کار می‌کند.

نمایشگاه هفته پژوهش خراسان شمالی  برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، رضا شاهین فر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه به مدت پنج روز در سالن هلال‌احمر خراسان شمالی فعالیت دارد.

 وی افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه ایجاد اشتغال و توسعه کارآفرینی، ایجاد فضای مناسب برای رقابت، ارائه طرح‌های پژوهشی و تجاری‌سازی دستاوردها است.

وی تصریح کرد: آخرین فعالیت‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی دستگاه‌ها، مراکز علمی و دانشگاه‌ها در نمایشگاه هفته پژوهش ارائه می‌شود.

وی درباره برنامه‌های جانبی این نمایشگاه گفت: در کنار برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و توسعه کارآفرینی، برای نخستین بار نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی در استان برپا می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی افزود: بنا است شرکت‌های موفق در عرصه کسب‌وکار در این نمایشگاه معرفی شود و نیز بازارچه کسب‌وکار و معرفی کارآفرینان برتر نیز از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

وی اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های متفاوت با موضوع‌های مختلف، معرفی رشته‌های کاربردی و رشته‌های جدید و مشاغل جدید نیز در دستور کار این نمایشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: معرفی بانک‌ها و صندوق‌هایی که در ارائه تسهیلات موردنیاز برای کارآفرینان همکاری دارند نیز به علاقه‌مندان در این نمایشگاه از دیگر برنامه‌های جانبی است.

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی اختتامیه این نمایشگاه  را 20 آذرماه عنوان کرد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.