قدس آنلاین- تبریز: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: فعالیتهای فرهنگی و ورزشی می تواند جوانان و نوجوانان را از انحراف و خطا دور نگاه دارد.

فعالیتهای فرهنگی و ورزشی مانع انحراف نوجوانان وجوانان می شود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،اکرم حضرتی در همایش همایش استرس و سلامت روانی نوجوانان که در پارک بهاران برگزار می شد اظهار کرد: مرکز سلامت شهرداری تبریز برنامه های سلامت محور را با قدرت برگزار می کند و این نوع همایش ها و برنامه ها برای افراد جامعه و دانش آموزان بسیار مفید است.

عضو شورای شهر کلانشهر تبریز در ادامه گفت: به دلیل اجرای برنامه های پرمحتوا و تاثیر گذار در سلامت روحی و جسمی شهروندان جا دارد از مسئولین برگزاری این همایش به خصوص رئیس مرکز سلامت شهرداری تبریز، تشکر کنم
وی با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان از همایش فوق اظهار داشت: دانش آموزان ما باید این موضوع را بدانند که در خانواده باید به پدر و مادر خود احترام گذاشت، به آنها اعتماد کرد.
وی با انتقاد از برخی مشکلات در ارتباطات اجتماعی موجود اظهار داشت: مشکلی که بوجود آمده است، اعتماد کردن فرزندان به دوستان نا باب و افراد دیگر می باشد. چرا که این فراد با راهنمایی ها اشتباه راه غلط را به نوجوانان نشان می دهند.
وی در پایان با اشاره به اهتمام شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز در خصوص توسعه اماکن عمومی برای استفاده نوجوانان و جوانان گفت: اعضای شورا و شهردار تبریز در راستای ایجاد اماکن سالم برای فعالیت های ورزشی و گذراندن اوقات فراغت، برنامه ها و طرح های خوبی را برای دختران و پسران طراحی و اجرا نموده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.