برگزاری کنفرانسی برای تبلیغ فرهنگ تحریم کنندگان ایران در تهران

جمهوری اسلامی نوشت:نقض تحريم‌هاي امريكا و اروپا با برگزاري سمينار " شب كافكا" در مورد فرانتس كافكا نويسنده چك و ارائه رايگان كالاي فرهنگي و بدون لحاظ تحريم‌ها در تهران با حضور افراد از سفارت خانه‌هاي آلمان و اتريش وچك برگزار شد.

با توجه به اينكه هدف از اين سمينارها ارائه فرهنگ به جامعه ميزبان است چگونگي فرهنگ ارائه شده بدبيني و تيره و نگرش پر از درد و بدون لبخند فرانتس كافكا به مردم كه در ايران توسط صادق هدايت در بدترين نوع پرخاشگري به خودكشي انجاميد، جاي سوال در نقض تحريم‌ها دارد.

اخيرا يك شركت اتريشي از فروش يك تيغچه ساده يدكي براي دستگاه‌هاي تراش مورد استفاده در صنعت ساخت ميل لنگ براي يك كارخانه غير نظامي و متعلق به سازمان‌هاي عمومي به بهانه جريمه‌هاي دولتي و تحريم صنايع براي به زانو درآوردن اقتصاد ايران خود‌داري كرد، اما مقامات اتريشي و آلماني براي معرفي فرانتس كافكا در يك روشنفكربازي از گفتن ارزش‌هاي اخلاقي و اومانيته اروپايي و تاثيرگذاري‌هاي كاذب چيزي كم نگذاشتند. اين سفارت خانه‌ها در كشور ما علايق بسياري در تربيت جريان فكري بي‌هويت از طريق تربيت و تاثيرگذاري در فرهنگ و هنر بومي ايفا مي‌نمايند. در اين بازي و ارائه كالاي فرهنگي تعدادي از افراد داراي تابعيت ايراني با عنوان استاد نيز حضور داشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.