قدس آنلاین:با تصمیم هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی گرند خراسان در پی کسب نتایج ضعیف این تیم در نیم فصل نخست، رضا صاحبی به عنوان سرمربی جدید معرفی و جانشین حسن سروری شد.

رضا صاحبی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال گرند خراسان معرفی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ازبجنورد،  قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی گرند ضمن اعلام برکناری حسن سروری گفت: با توجه به نتایج ضعیف به دست آمده، هیات مدیره باشگاه با تشکیل یک جلسه فوق العاده شرایط تیم و وضعیت موجود را مورد بررسی قرار داد و چند گزینه برای سمت سرمربی جدید تیم پیشنهاد شد که در پایان توانستیم با رضا صاحبی به توافق برسیم.

محمدمهدی شیخی زاده ابراز امیدواری کرد تیم گرند خراسان با هدایت سرمربی جدید در هفته های آتی به نتایج دلخواه و مطلوب دست یابد.  

غلام رضا صاحبی نیز با بیان اینکه در ادامه راه، فرصت آزمون و خطا را نداریم، افزود: با عزم جدی که در بازیکنان می بینم موفقیت و پیروزی دور از دسترس نیست و همه تلاشم را برای به نتیجه رساندن زحمات شاگردانم به کار خواهم بست.

در خصوص سوابق حرفه ای سرمربی جدید نیز باید یادآور شد، وی از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۲ در باشگاه فوتبال ذوب‌آهن اصفهان توپ زده و در لیگ آزادگان ۸۰–۱۳۷۹ با به‌ثمر رساندن ۱۴ گل برای ذوب‌آهن آقای‌گل لیگ فوتبال ایران شده است.

صاحبی، پیش از این در تیم پیام مشهد، دستیار خداداد عزیزی و هادی برگی‌زر بوده‌است.

گفتنی است تیم گرند خراسان روز چهارشنبه 12 آذرماه آخرین دیدار خود در نیم فصل اول لیگ دسته دو فوتبال کشور را در برابر تیم هف سمنان برگزار خواهد کرد و آماده می شود تا با هدایت سرمربی جوان خود، نیم فصل دوم را طوفانی آغاز کند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.