قدس آنلاین-شهرکرد،در این نشست بهرام شمسی پور دهکردی در حوزه عکاسی ،حمید قدوسی در بخش موسیقی ، رضا ولی پور دهکردی  در حوزه تئاتر ،مرید محمدی  در حوزه شعر و دغدغه های هنرمندان را مطرح کردند.

هنر همواره تاریخ ساز بوده و باعث شکوفایی جوامع شده است

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری شامگاه پنچشنبه در دیدار با هنرمندان و اصحاب رسانه  بر حفظ حرمت و استقلال هنرمندان و اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: استقلال هنرمندان باید حفظ شود و هنرمندان باید مستقل باشند.

قاسم سلیمانی در نشست با هنرمندان این استان  که در تالار مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد برگزار شد تصریح کرد: هنرمندان با حفظ چارچوب ها و قوانین و ضوابط و خط قرمزها، استقلال خود را حفظ کنند.

سلیمانی با بیان اینکه هنرمندان با استقلال خویش به نقد مسوولان دستگاههای اجرایی بپردازند و هر کجا کمی و کاستی مشاهده کردند، آن را در آثار هنری خود به نقد بکشانند تا این کاستی ها برطرف شود

به گفته وی،نقدهای منصفانه موجب رشد و تعالی می شود و کمی ها و کاستی ها یک مجموعه از بین می رود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان خاطر نشان ساخت هنر همواره تاریخ ساز بوده و در طول تاریخ شعر شاعران و آثار هنری باعث کمک به بازآفرینی و بازگویی وقابع تاریخی شده و آنچه در انقلاب مشروطه روی داد و خلق شعرهای انقلابی دوران انقلاب و دفاع مقدس ،باعث حضور بیشتر مردم در صحنه های مهم شد.

سلیمانی گفت:آموزه های دینی نیز باید به واسطه هنر به مخاطب انتقال داده شود تا اثرگذار باشد
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود:انقلاب مشروطه ریشه دینی و مذهبی داشت و نقش مردم این استان در خلق حماسه های مختلف از جمله انقلاب مشروطه و دفاع مقدس کمتر به واسطه آثار هنری به تصویر کشیده شده است.
رئیس شورای اداری استان گفت:قرار است با همکاری شبکه یک و وزارت کشور یک مجموعه داستانی با موضوع فرهنگ و تاریخ چهارمحال و بختیاری تولید شود و برای ساخت این مجموعه داستانی 40میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری به اعتبارات استان در دولت یازدهم اشاره کرد و گفت:از نیمه دوم سال گذشته تاکنون یک هزار و 145 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به استان اختصاص یافته که این اعتبار در چند سال گذشته بی سابقه بوده است.

سلیمانی یاداور شد:فرهنگسرای شهرکرد نیز بزودی بهره برداری می شود و 15میلیارد ریال اعتبار امسال برای تجهیز این فرهنگسرا تخصیص داده شده است.

در این نشست بهرام شمسی پور دهکردی در حوزه عکاسی ،حمید قدوسی در بخش موسیقی ، رضا ولی پور دهکردی  در حوزه تئاتر ،مرید محمدی  در حوزه شعر و دغدغه های هنرمندان را مطرح کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.