پرویز پرستویی بازیگر فیلم سینمایی «میهمان داریم» گفت: به هنرپیشگی به عنوان یک شغل نگاه نکرده ام، بلکه وظیفه ام می دانم و در انتخاب فیلم ها، رضایت جانبازان برای من بسیار مهم است.

 انتخاب فیلم‌هایم را با نگاه رضایت جانبازان انجام می‌دهم

پرویز پرستویی بازیگر، محمدمهدی عسگرپور نویسنده و کارگردان، منوچهر محمدی تهیه کننده و جمع دیگری از عوامل فیلم سینمایی «میهمان داریم» قبل از ظهر جمعه با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) مشهد، با آنان دیدار و گفت وگو کردند.

وی در جمع جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره)، جانبازان را سرمایه های نظام دانست و اظهار کرد: همین که من اینجا ایستاده ام و با شما عزیزان صحبت می کنم؛ به یمن وجود شماست.به گزارش مهر، وی خطاب به جانبازان گفت: اولین فیلم خود را در سال 60 و با عنوان دیار عاشقان و در غرب کشور بازی کردم و صادقانه می گویم که همیشه به این که در کسوت شما عزیزان بوده ام، افتخار می کنم.

بازیگر فیلم سینمایی میهمان داریم به سخن یکی از جانبازان حاضر در جمع مبنی بر اینکه فیلم های دفاع مقدس واقعیات را نمایش نمی دهند، اشاره و عنوان کرد: این که در فیلم ها دشمن کوچک شمرده می شود واقعیت تلخی است که در عرصه فیلم سازی وجود دارد.

وی بار دیگر خطاب به جانبازان افزود: بدون تعارف می گویم، آنچه تا کنون مرا نگهداشته حضور شماست و هر زمانی که در این زمینه پیشنهادی به من شود با افتخار کار می کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.