قدس آنلاین - تبریز: سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری کلانشهر تبریز از برگزاری تورهای تبریز گردی اختصاصی معلولان جهت افزایش شادابی و امید در بین اقشار معلول خبر داد.

تورهای تبریز گردی مخصوص معلولان برگزار می شود
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، رضا خلیلی با گرامیداشت  12 آذر، روز جهانی معلولان گفت: افراد دارای معلولیت به خاطر وضعیت و شرایط خاصی که دارند همواره بیش از سایر افراد در معرض محرومیت و نقض حقوق خود قرار گرفته اند، از این جهت باید در راستای برقراری عدالت اجتماعی و حمایت از حقوق این قشر از افراد تلاش نمود.
وی افزود: مشارکت در جامعه، برابری فرصت ها و مناسب سازی محیط اجتماعی برای معلولان سه مقوله عمده به حساب می آیند که در رابطه با این گروه می بایست مورد توجه جدی قرار بگیرند.
رضا خلیلی گفت: سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز نیز در جهت اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی خود با هدف افزایش شادابی، طراوت، امید و بالندگی در اقشار معلول شهر تبریز اقداماتی نظیر برگزاری تورهای تبریزگردی به صورت رایگان را داشته است.
وی افزود: در تورهای تبریزگردی اختصاصی، مددجویان موسسات توانبخشی به همراه پزشک و پرستاران خود و با راهنمایی راهنمایان گردشگری، از اماکن تاریخی و تفریحی تبریز دیدن می کنند، ولی از آنجایی که به دلیل وضعیت جسمانی این عزیزان برگزاری تور در هوای سرد پاییز و زمستان مقدور نمی باشد، این سازمان بر آن شد تورهای تبریزگردی اختصاصی مددجویان را در فصل تابستان برگزار نماید.
تور تبریزگردی یک روزه رایگان به مددجویان موسسه توانبخشی روان آسا، از جمله اقدامات این سازمان می‌باشد که در تابستان امسال این عزیزان را جهت بازدید به پارک مینیاتور، پارک ائل گولی و چند مکان تاریخی دیگر همراهی کرده بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.