قدس آنلاین - تبریز : عضو هیئت رئیسه شورای شهر تبریز گفت: امیدوارم مجموعه شورا و شهرداری در ارائه خدمت صادقانه به اقشار و مناطق مختلف و به خصوص مناطق محروم بیش از پیش فعال باشند.

تدوین برنامه جامع برای امور مرتبط با سازمان میادین

به گزارش قدس آنلاین ، رسول درس خوان در بازدید از سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری، ضمن دیدار با مراجعین در جریان امور جاری سازمان قرار گرفت.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تبریز در دیدار با مدیرعامل سازمان ضمن تقدیر از اقدامات انجام یافته توسط سازمان بر لزوم تدوین برنامه جامع و نظام مند در ارتباط با امور زیر نظر این سازمان از جمله نحوه واگذاری دکه های موجود در شهر و میادین خرید و فروش کالا گردید.

در این دیدار مهرداد مدیر عامل سازمان میادین ضمن تقدیر از حضور دبیر شورای شهر در این سازمان گزارشی از فعالیت های سازمان ارائه نمود و خواستار حمایت بیش از پیش شورای شهر از برنامه های سازمان شد.

درس خوان در دیدار مستقیم با مردم در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و بر لزوم یافتن راهکار قانونی برای حل این موانع تاکید کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به نقش مهم این سازمان و استراتژی تعریف شده این مجموعه تصریح کرد: اماکن رفاهی و خدماتی در تمام مناطق شهر جهت رفاه حال شهروندان ایجاد گردد.

درس خوان اظهار امیدواری کرد: مجموعه شورا و شهرداری در ارائه خدمت صادقانه به اقشار و مناطق مختلف و به خصوص مناطق محروم بیش از پیش فعال باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.