ققدس آنلاین- تبریز: نماینده مردم میانه در مجلس مهم‌ترین و اصلی‌ترین مشکل مردم شهرستان میانه را آب شرب خواند و گفت: پایاب سدآیدوغموش پس از گذشت 10 سال از آبگیری آن احداث نشده است.

پایاب سد آیدوغموش پس از 10 سال از آبگیری احداث نشده است

به گزارش قدس آنلاین از میانه، سیدبهلول حسینی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان میانه، مهم‌ترین و اصلی‌ترین مشکل مردم شهرستان میانه را آب شرب خواند و اظهار کرد: ظرفیت سد گرمی‌چای برای تامین آب شرب کافی بوده و خط انتقال آن و تکمیل تصفیه‌خانه که رو به اتمام است نیازمند کمک مسئولان آب منطقه‌ای استان است.
 وی چهار بانده کردن مسیر میانه تا سرچم، فعال کردن ماده 180 در شهرستان، پایاب سدآیدوغموش پس از گذشت 10 سال از آبگیری آن، پایاب دیگر سدهای شهرستان را از طریق همکاری سازمان آب و جهادکشاورزی استان و شهرستان را خواستار شد.
وی ضمن تقدیر از زحمات وزیر بهداشت و درمان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای پیگیری و رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان افزود: نظام سلامت در جامعه از ضرورت‌های نظام است که در این زمینه بیمارستان اصلی میانه با دستور وزیر بهداشت و تلاش‌های دکتر صومی و اخذ 60 میلیارد ریال اعتبار در حال بازسازی بوده و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
حسینی خواستار ارتقای بخش ترکمانچای میانه شد و افزود: بی‌تفاوتی به این امر پس از گذشت چندین سال بی‌تفاوتی به حق اصلی مردم منطقه است.
وی خواستار چهار بانده کردن مسیر میانه ، تیکمه داش به علت تصادفات بی‌شمار در این مسیر شد و افزود: جلب و جذب سرمایه‌گذار در شهرستان نیز نیازمند رصد و پیگیری استاندار برای رفع مشکلات اداری آنها از استان است.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.