دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: با شکایاتی که عده‌ای از افراد داشته‌اند کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به موضوع واردات غیرقانونی سیگار مارلبورو ورود پیدا کرده و آن را یکشنبه با حضور وزرای مختلف بررسی می‌کند.

واردات سیگار شرکت صهیونیستی مارلبورو در کمیسیون اصل ۹۰ بررسی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین مصطفی افضلی‌فرد در گفت‌و‌گو با  تسنیم اظهار داشت: موضوع صدور مجوز برای واردات سیگار مارلبورو به کشور در 16 آذرماه در کمیسیون اصل 90 مجلس مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: باید دلایل و ریشه‌های صدور مجوز برای واردات سیگار مارلبورو با توجه به تأیید وزارت اطلاعات مبنی بر وابستگی شرکت تولیدکننده سیگار مارلبورو به رژیم اشغال‌گر قدس مشخص شود تا وزارت‌های اطلاعات و بهداشت، صنعت، معدن و تجارت دلایل و ادله خود را در واردات این سیگار و مجوزهای صادرشده بیان کنند.

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کمیسیون اصل 90 پرونده‌های مختلفی در دستور کار قرار گرفته و در حال ارزیابی نهایی است، گفت: پرونده آلایندگی بنزین تولید داخلی که نتایج آن منتشر شده حکایت از آن دارد که به هیچ وجه بنزین تولید داخلی آلوده نیست و شایعات منتشر شده در این زمینه صحت ندارد.

افضلی‌فرد بیان کرد: کمیسیون اصل 90 با بررسی دقیق این موضوع نتایج به دست‌آمده را در اختیار دستگاه‌ها و مراجع قضایی قرار داده تا به‌شکل دامنه‌دار با افرادی که در پیدایش این‌گونه شایعات و اظهار نظرهای غلط دخالت داشت برخورد و تذکرات لازم داده شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.