«مهرانه مهین‌ترابی» در حال حاضر مشغول بازی در دو سریال یکی برای شبکه نمایش خانگی و دیگری برای پخش از شبکه سه سیماست.

ردپای خانه سبز در «عشق تعطیل نیست»/ ایفای نقش ساحره


به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس «مهرانه مهین ترابی»  درباره سریال «عشق تعطیل نیست» گفت: در این سریال در نقش مادر خانواده نقش آفرینی می‌کنم که در کنار مادر بودنش ویژگی‌های خاص شخصیتی دارد.

وی ادامه داد: نمی توانم بگویم این سریال کمدی است بلکه بهتر است بگویم طنز خاص بیژن بیرنگ است که در اغلب آثارش دیده می شود. در این سریال مخاطب شاهد همراهی صحنه های عاطفی و کمیک با هم خواهد بود که روند خاصی را نیز طی می کند.

بازیگر نقش ساحره در سریال در حال ساخت «عشق تعطیل نیست» درباره انتخاب این نام گفت: می دانم اسم عجیب و غریبی است، اما کارگردان تاکید داشتند که نام این کاراکتر تغییر نکند. شاید در وهله اول این نام معنی جادوگر را در ذهن مخاطب آورد، اما واقعا اینطور نیست و نظر کارگردان هم این است که این شخصیت حالت کاریزماتیک دارد و نباید جنبه منفی نام او را در نظر گرفت.

مهین ترابی به تجربه مشترک خود با بیرنگ در سریال «خانه سبز» اشاره کرد و گفت: در عشق تعطیل نیست به این دلیل که نویسنده و کارگردانی مشترکی با خانه سبز دارد، شاید رد پایی از آن سریال هم دیده شود و نمی‌توان منکر این موضوع شد، اما باید بدانیم که عمدی در این موضوع نبوده و این از حضور کارگردان مشترک نشات می گیرد. در هر صورت خانه سبز هم فضای خاص خودش را داشت و با حضور بازیگرهایی که در آن زمان کنار هم بودیم، فضای دلنشینی رقم خورد.

او ضمن اشاره به اولین تجربه اش در شبکه نمایش خانگی، در مورد استقبال مخاطب از این سریال نیز گفت: این موضوع قطعی نیست و باید زمانی که دی وی دی ها به بازار عرضه می شود، استقبال مردم را دید، اما در کل امیدوارم نقشم در این سریال و هم چنین فضای موجود در آن برای بیننده متفاوت تر از آن چیزی باشد که در خانه سبز و حدود بیست سال پیش دیده است.

بازیگر سریال «زمانه» و «در مسیر زاینده رود» ادامه داد: به نظر من این سریال متنی قوی و منسجم دارد، اما اینکه بازیگران تا چه میزان می توانند بازی خود را با فضایی که در ذهن نویسنده است تطبیق دهند، دیگر بعد از مونتاژ اثر مشخص خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر عشق تعطیل نیست، در سریال «همه چیز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه حسینی که یک ملودرام اجتماعی است، نیز نقش یک مادر را بازی می کنم.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.