وزیر آموزش و پرورش از بازسازی مدرسه دارالفنون با کمک سازمان میراث فرهنگی و شهرداری تهران خبر داد.

مدرسه دارالفنون بازسازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش صبح امروز یکشنبه (شانزدهم آذرماه) در جریان بازدید از سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران این خبر را اعلام کرد و گفت: مصمم شده‌ایم که دارالفنون را به عنوان نخستین مدرسه ایرانی و افتخاری برای آموزش و پرورش، بازسازی کنیم و آقای محمدیان (معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی کتب درسی) از طرف ما مامور انجام این کار شده است.

وی افزود: تاکنون اقدامات خوبی برای احیای مدرسه دارالفنون صورت گرفته و شهرداری تهران متقبل شده است که به ما در انجام این امر کمک کند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: هماهنگی‌های خوبی هم با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صورت گرفته است. به علاوه ما می‌توانیم از تجارب و همکاری‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در احیای محل مدرسه دارالفنون بهره‌مند شویم.

فانی که ساعت ۱۰ صبح امروز به همراه معاون ابتدایی، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی کتب درسی، مدیرکل دفتر وزارتی و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه به کتابخانه ملی آمده بود، پس از بازدید از بخش‌های مختلف آن، ساعت ۱۲ به بازدید خود پایان داد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.