قدس آنلاین-شهرکرد،اختصاص 200 ميليون تومان از اعتبارات استاني براي ساخت سردر دانشگاه شهرکرد.

مراسم تكريم و تجليل از دانشجويان با حضور استاندار چهارمحال وبختياري 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، روز يك­شنبه 16 آذر  ويژه ­برنامه ­ی گراميداشت روز دانشجو با حضور قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری، دکتر شایان شامحمدی سرپرست دانشگاه شهرکرد، خدابخش مرادی نافچی معاون سیاسی امنیتی استاندار، حجت الاسلام امیرقلی جعفری مسئول نهاد نمایندی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمع کثیری از دانشگاهیان این دانشگاه در تالار شهید آوینی برگزار شد.

گفتني است در اين مراسم نمايندگان  انجمن­هاي علمي  و تشکل­های دانشجویی و كانون هاي فرهنگي دانشجويان   به بیان ديدگاه ها ، و دغدغه­ها و خواسته هاي  خود پرداختند . در پایان این برنامه از دانشجويان ممتاز و برگزیده در زمینه­های آموزشی، پژوهشی و علمی و نیز منتخبان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه شهرکرد  با اهداء لوح وهديه تجليل  به عمل آمد.

همچنين در اين برنامه استاندار چهامحال وبختياري  نيز طي سخناني روز دانشجو 16 اذر را گرامي داشت و به بيان برخي اقدامات دولت تدبير واميد براي توسعه استان پرداخت.وي همچنين با اشاره به وقايع سال هاي قبل از انقلاب به حركت هاي  دانشجويي در پي دخالت هاي انگليس و آمريكا اشاره كرد  وافزود:انسجام ملي و ديني موجب پيروزي مردم وكشور شد و هم اكنون هم  همين رويه و حركت در چارچوب نظام و قانون مي تواند در رشد وتوسعه كشور موثر باشد.

قاسم سليماني استاندار چهارمحال وبختياري براي بهبود خدمات اتوبوسراني و اياب و ذهاب دانشجويان قول مساعد داد و از اختصاص 200 ميليون تومان از اعتبارات استاني براي ساخت سردر دانشگاه خبر داد و افزود با آغاز كار عمليات اجرايي اين طرح ، اعتبارات بيشتري به اين طرح اختصاص داده خواهد شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.