قدس آنلاین: مسئول آزمایشگاه هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های هوا‌شناسی، اصفهان تا روز چهار‌شنبه هفته جاری با افزایش آلاینده‌های جوی مواجه می‌شود.

اصفهان تا روز چهارشنبه با افزایش آلاینده‌های جوی مواجه می شود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، بابک صادقیان با اشاره به آخرین وضعیت هوای اصفهان اظهار کرد: سامانه پر‌فشار پایدار در اوخر هفته گذشته وارد اصفهان شد و اصفهان در روز‌های جمعه و شنبه هفته جاری در شرایط نا‌سالم و حساس قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه براساس ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا، هوای اصفهان تا چند ساعت پیش در شرایط سالم قرار داشته است، تصریح کرد: اما براساس پیش‌بینی‌های هوا‌شناسی، اصفهان تا روز چهار‌شنبه هفته جاری با افزایش آلاینده‌های جوی مواجه می‌شود.

مسئول آزمایشگاه هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به اینکه اوج افزایش آلاینده‌های جوی در اصفهان مربوط به روز‌های دو‌شنبه و سه‌شنبه هفته جاری است، تاکید کرد: در این شرایط گروه‌های حساس باید در سطح شهر و در معرض آلاینده‌های جوی قرار نگیرند تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود.

وی با تاکید بر اینکه همچنین برای فعالیت واحد‌های آلاینده نیز یک سری تمهیداتی در نظر گرفته شده است، افزود: در صورتی که شرایط آلاینده‌های جوی به مرحله ویژه برسد، معاونت حمل و نقل و ترافیک باید از ورود خودرو‌های شخصی به شهر جلوگیری کند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.