قدس آنلاین یزد – مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان یزد با بیان اینکه ارتقای استانداردهای محصولات تولیدی در استان یزد نیاز به اطلاع‌رسانی داردگفت : خود واحدهای تولیدی باید در این زمینه وارد عمل شوند.

ارتقای استانداردهای محصولات تولیدی در یزد  نیاز به اطلاع‌رسانی دارد

  به گزارش قدس آنلاین از یزد، محمدحسین ماجدی  در جلسه ترویج و تدوین استانداردهای ملی در جمع کارشناسان استاندارد استان یزد با بیان اینکه بسیاری از محصولات تولیدی در استان یزد در حد استانداردهای بین‌المللی است، اظهار داشت: با این وجود متاسفانه مردم اعتماد کافی ندارد و همچنان در بسیاری از موارد، خرید کالاهای خارجی را ترجیح می‌دهند.

وی افزود : دبیرخانه پژوهش استانداردهای کشورباید  به اداره استاندارد استان یزد سپرده شود

ماجدی همچنین از تشکیل اتاق فکر در اداره کل استاندارد استان یزد خبر داد و تصریح کرد: از حضور صاحبان صنایع، اصناف، تشکل‌ها و انجمن‌های حرفه‌ای در این اتاق فکر استقبال می‌کنیم.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان یزد خاطرنشان ساخت : با توجه به محدودیت نیروی انسانی که در اداره استاندارد استان یزد داریم، باید از ظرفیت کارشناسان استاندارد در واحدهای صنعتی به خوبی استفاده کنیم.

 وی اظهار امیدواری کرد: همان طور که یزد مردمانش به نیکی و پاکی معروف هستند، محصولات این استان نیز در زمینه استاندارد به نیکی در جهان بدرخشد و مردم در همه جا بتوانند با خیالی آسوده از محصولات استان یزد استفاده کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.